bergkvist

Alla inlägg den 23 mars 2013

Av Sandra - 23 mars 2013 00:38

Helluuu everybuuudyyy! Skola idag, va as tråkig skoldag som vanligt men aja. 

Kom hem efter jag sluta, satt vi datorn, åt osv och sen vid 6-7 tiden så kom alicia och carro. Sen vid 7 så skulle dom fara och då följde jag med, vi sku köra skoter osv men det blev inte så för skotern va trasig på nått sätt. Så istället har vi typ bakat, gjort äckliga drinkar, spelat kort och typ spela spel :p 

Ehm, ja..där vid 12 tiden så kom mamma å hämta mig hos alicia och jag kom väl hem runt kvart över 12 och då träffa jag martina snabbt och nu sitt jag här. 

Ska väl kolla novellbloggar, bloggar osvosv innan jag ska ta mig nått att äta och kolla på PLL :D Iaf, kolla klart det avsnitt jag höll på kolla på.. men den där NÅGON som börjar på A och slutar på LICIA skulle komma med carro så ja.. ska kolla klart på avsnittet så får jag se om jag orkar se mer..vilket jag säkert kommer vilja göra för avsnitten slutar nästan alltid med nått spännande! x) Jaja, seeya :)


Bild från bilden idag. Jag å 4 andra i klassen ska typ göra en drogfilm osvosv. Dock ska ju dom andra också det men ja x)

Presentation


Tjäänatjäna! Heter Sandra och jag är Belieber (a) 22/4-13 blir min första konsert till Justin Bieber, can't wait(:
Har planer på att flytta ner till Örebro när jag gått klart skolan och bli lekterapeft, bra planer right? ;)

Nämen, läs bloggen bara:)

Sök i bloggen

Ask.fm/sandrabelieb

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards