bergkvist

Alla inlägg den 28 mars 2013

Av Sandra - 28 mars 2013 09:13

Finally. Nu äre äntligen påsklov, som jag väntat och längtat. x) 

Igår va sista dagen på skolan före påsklovet, och efter skolan for jag till dansen och först fixade tröjorna och sen dansa vi. Runt klockan 5 så sluta vi och då gick vi hemåt! Lova följde mig hem som vanligt, vi åt och sen for vi me mamma på OK och hämta nå paket till mig me en tröja i. Sen for vi till banken och jag skulle ta ut pengar men då va automaten stängd så då for jag till nordeas bank och tog ut ist :) Sen for vi till församlingshemmet för Lova sku hämta nån bibel hon sku läsa (haha) och sen for vi hem igen :) När vi kom hem så satt jag och Lova vid datan, kolla lite på pll och sen prata vi med nån rolig person på Lovas skype (HAHA) och sen vid 8 tiden så for hon hem. När hon hade farit så började jag göra min och emmas plansch till so:n, vi skulle egentligen redovisa den igår osv men då tyckte jag att jag och emma kunde göra klart den på lovet eftersom mamma ändå föreslog att jag och mamma kunde komma till skansholm å hälsa på osv, men då ändrade sig emma så hon orkade inte göra på lovet och då gjorde jag den istället. Gjorde om den för jag tyckte inte det första blev bra. Dock är den inte klar än, men jag har gjort det jag kunnat iaf :p 

Jaja, sen gjorde jag fika där vid 10 eller nått och låg å kolla på "Honey 2". Såg lite mer än halva filmen så höll jag på somna och då pausa jag filmen å gick å la mig. Vaknade imorse där vid 8, somna om till 20 över 8 och sen dess har jag varit vaken. Kollade klart filmen och nu sitt jag här! Ska väl blogga lite snart igen och sen ska jag nog göra mat eller fika och kolla på pll :) 


Glad påsk allihop! :) btw.. 9 FUCKING DAGAR KVAR TILL SPANIEN!!!! :D:D:D 

Presentation


Tjäänatjäna! Heter Sandra och jag är Belieber (a) 22/4-13 blir min första konsert till Justin Bieber, can't wait(:
Har planer på att flytta ner till Örebro när jag gått klart skolan och bli lekterapeft, bra planer right? ;)

Nämen, läs bloggen bara:)

Sök i bloggen

Ask.fm/sandrabelieb

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards