bergkvist

Alla inlägg under december 2012

Av Sandra - 31 december 2012 13:47

Idag är det nyår som alla vet, yees! 

Nyår firas med mamma hos daniel å carola med kusinerna, hörde att hans å marlene också skulle va där med sina barn så det blir väl fullt hus där precis som på julafton hos mormor å morfar, men det gör ingenting.. kul att vara med familjen å släkt osv :) 


Jag och mamma åker till skansholm vid 4 tror jag, äter klockan 5.. så jag ska väl ta och sminka mig, fixa håret och leta fram kläder osv! :) Ehm, ja..kanske bloggar mer senare, fast via mobilen om det går! 


Gott nytt år iallafall:)

25ytzqs_large

Av Sandra - 31 december 2012 00:02

376756_188885101252079_1032287861_n_large

Av Sandra - 30 december 2012 23:53

Jaa..idag har jag gjort nada, som vanligt då! 

Nejmen, vaknade halv 1 låg i sängen ett tag och sen typ..minns jag inte vad jag gjorde. 

Jaja, nu ikväll har jag iallafall vare med Matilda.. 

For te konsum, köpte munkar och sen satt vi på nedervåningen på konsum och typ gjorde ingenting! Btw så vart vi instängda i hissen där..vi gick typ in för vi skulle åka upp i hissen..dörren stängdes men det for ingenstans, tryckte på nån knapp där dörren skulle öppnas men det gjorde den inte (!!!!!!).. och sen då tryckte matilda på knappen där det stog "dörr" och då öppnades den och vi sprang ut och sen gick vi upp. 

När vi skulle gå in i själva affären så kollade jag på hissen och då var den UPPE och den var ÖPPEN, fett läskigt.. jaja! haha x) 


Imorrn äre nyår och om både jag och mamma är friska - om vi inte har magsjuka som frank hade igår - så åker vi till skansholm till Daniel å carola, min morbror och min faster :) 

Jaja, orkar inte blogga mer nu! Seeya :)


LYSSNA PÅ DESSA BRA LÅTAR IAF! :D




Av Sandra - 30 december 2012 16:09

Jag vill ha daimchoklad...älskar typ det! ;););) 

Haha okej, nejmen..väntar på att Matilda ska smsa att hon ätit och då ska väl vi va me varandra hoppas jag, om hon inte ändrat sig! :) 

As bra låt det här också, älskar den och alla andra Nomys låtar  

Av Sandra - 30 december 2012 00:18

Bella

Bella

Hahha, man har verkligen inget liv när man gör dom här x) Vissa frågor blir man som bah, WTF? HAHHA jag dör.. T.ex : Har du rökt jordnötsskal nångång? :pp

 

http://www.beztabella.blogg.se 

Svar: Haha, jag gillar att svara på såna bah för att jag har nolife på riktigt! x) Yeep, undra vem som kommer på alla såna frågor? :s haha.

 

Ingen bild

MAATILDA

Justin bieber nya parfym?!?!! :OO


Svar: Yep, Justins nya parfym har jag fått! Dock har den inte kommit än, men längtar som SEEEJTN också!! :):):) 

Av Sandra - 28 december 2012 14:16

Tumblr_mfqsmvoblv1rhmxy6o1_500_large

Av Sandra - 28 december 2012 14:07

Av Robin fick jag ett par vita hörlurar som jag visade inatt, och av mamma fick jag 708+199+93 kr på kortet, justins nya parfym (!!!!!!!), skidglasögon/skoterglasögon, deo&parfym (Sexygirl) :D 

Av Sandra - 28 december 2012 03:14

Fick nya hörlurar i julkapp av storebror :) hihiihhihi! :D:D 


Presentation


Tjäänatjäna! Heter Sandra och jag är Belieber (a) 22/4-13 blir min första konsert till Justin Bieber, can't wait(:
Har planer på att flytta ner till Örebro när jag gått klart skolan och bli lekterapeft, bra planer right? ;)

Nämen, läs bloggen bara:)

Sök i bloggen

Ask.fm/sandrabelieb

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards