bergkvist

Alla inlägg den 11 december 2012

Av Sandra - 11 december 2012 22:15

Kom hem vid 5, tog med Milton upp så han fick kolla på medans jag började städa dock kollade han inte, utan lekte med mattan och en påse och han kröp lite också, maten blev klar där vid kvart i 6 eller nånting, (gissar bara), åt, sen gick jag upp igen och städade till ungefär 7 tiden då jag bad pappa om skjuts till mormor för att låna en flanellskjorta. Träffade även Martina, Kent och Carola där. Martinas pojkvän var där också, men jag hann aldrig säga hej typ x). 

Ja, jag träffa stormindy också. Längesen jag träffa den sötnosen, hon har fått jätte långt hår(!!!) tyck jag, och blivit ännu sötare, har typ aldrig hört henne prata heller känns det som, jo lite grann..men nu fick jag höra henne prata på för fullt hihi, sötsaaaaak  . 

Jaja, sen for jag hem igen, fortsatte städa osv. När jag var klar med städningen gosa jag lite med Milton och så.

Har lämnat in båda bildläxorna och bokanalysen. Så..ja, nu känns det som att allt är klart, förutom fysiken då. :) 

Har duschat också ikväll, och haft fotbad.. så nu ska jag dra slaggen (hahahaha), nej..nu lät jag som en "fjortis" säg vi som;) haha okej ,skoja bah. Ska sova nu, seeya!



Jag och Milton :)

 

Av Sandra - 11 december 2012 15:45

Allvarligt..kommer med både bra och dåliga nyheter. 


Dåliga nyheter: 

 

Har fullt upp hela kvällen. Bokanalys, skicka två bildläxor och beskriva dom, hämta en flanellskjorta hos mormor till lusseliret, träna till fysiken, städa rummet, och säkert massa andra saker jag ska hinna göra INNAN typ klockan 10 eller nått.. Och dessutom kommer jag hem klockan 5, ska äta osv. 

 

Bra nyheter:

 

Jag klarade matteprovet med 11,5 poäng, för andra gången på 3 år :D Kanske har en chans ändå att få E i slutbetyg på matten :D E = G :) 

Annars vet jag inte vad som är bra nyheter, jooo..robin kommer hem i helgen, och det är snart jullov, och det är nyår och allt sånt, yee! Jaja, ska försöka göra lite på bokanalysen, såå seeya! :)

Presentation


Tjäänatjäna! Heter Sandra och jag är Belieber (a) 22/4-13 blir min första konsert till Justin Bieber, can't wait(:
Har planer på att flytta ner till Örebro när jag gått klart skolan och bli lekterapeft, bra planer right? ;)

Nämen, läs bloggen bara:)

Sök i bloggen

Ask.fm/sandrabelieb

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards