bergkvist

Alla inlägg den 14 december 2012

Av Sandra - 14 december 2012 21:52

Kollade statistiken och såg att jag hade 50 besökare idag och 32 besökare igår? Hur är det möjligt när jag inte länkat den någonstans sen nån dag tillbaka? ;o 

Det skrämmer mig lite grann..men det är ju kul ändå, för jag har alltid velat ha så många läsare, även fast det kanske inte är sådär jätte många men ändå. Då vet jag iallafall att det är någon som läser (a)  (och ja Alicia, jag vet att du tycker det är as lite med tanke på att du har typ 800 varje dag säg vi som, men sluta skryt nu) :)


Blir sundsvall imorron iallafall tror jag, om jag fick en plats, hoppas det. Mamma ska typ ringa nu igen då han inte svarade när hon ringde för nån timme sen. 

Tänkte bah slänga in ett inlägg bara för att, ska fortsätta med novellen nu och sen ska jag se andra avenyn och äta chips som jag kom på att jag hade "gömt" och hade glömt bort att jag hade ;) 

Jaja, seeya! :) 

 

Presentation


Tjäänatjäna! Heter Sandra och jag är Belieber (a) 22/4-13 blir min första konsert till Justin Bieber, can't wait(:
Har planer på att flytta ner till Örebro när jag gått klart skolan och bli lekterapeft, bra planer right? ;)

Nämen, läs bloggen bara:)

Sök i bloggen

Ask.fm/sandrabelieb

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards