bergkvist

Alla inlägg den 12 december 2012

Av Sandra - 12 december 2012 21:35

Strunta i rubriken..bara nånting jag kom på från Zendaya Coleman's låt..hihi. 


Ikväll känns det som att jag har gjort nytta iallafall..hehe, säg vi som.

Nejmen, kom hem med bussen vid 5, åt och sen gick jag upp och skulle torka golvet och så, då ringde emma och hon kom hit. 

Efter ett tag så kom Lova också, eftersom jag lovat att hjälpa henne med den så kallade läxan..haha, nejmen hon har nån grej hon måste va klar till på tisdag, och hon har inte biologi förens då den skulle vara klar så.. jaja! 

Har även gjort lite av min bokanalys, då lärarn har rättat den och jag gatt lägga till saker och ändra lite -.- men jaja, emma har hjälpt mig "lite"..egentligen har hon skrivit och gjort om allt, men frågat mig om hon skulle skriva så och så och så typ, medans jag hjälpte Lova. 

Så nu ska jag fortsätta skriva på bokanalysen, och sen tänker jag vara färdig.. kom på att jag måste skriva ner den där jävla saken till fysiken också! FAN..det känns som om jag bara vill lägga mig ner och strunta i hela mitt liv.. :( okej..skoja. 


Imorrn blire lusseliret då, min klass ska klä ut oss till norrlänningar(??), men det är också väldigt enkelt. Flanellskjorta, jeans och en keps eller en mössa typ, jag ska ha norrlandsguld mössa jag ;) men kommer nog ta av mig den då vi ska spela innebandy osv :p 


Aja, ska fortsätta med bokanalysen och så, bloggar väl mer imorrn eller nått! :) Seeya.

Presentation


Tjäänatjäna! Heter Sandra och jag är Belieber (a) 22/4-13 blir min första konsert till Justin Bieber, can't wait(:
Har planer på att flytta ner till Örebro när jag gått klart skolan och bli lekterapeft, bra planer right? ;)

Nämen, läs bloggen bara:)

Sök i bloggen

Ask.fm/sandrabelieb

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards