bergkvist

Alla inlägg den 28 december 2012

Av Sandra - 28 december 2012 14:16

Tumblr_mfqsmvoblv1rhmxy6o1_500_large

Av Sandra - 28 december 2012 14:07

Av Robin fick jag ett par vita hörlurar som jag visade inatt, och av mamma fick jag 708+199+93 kr på kortet, justins nya parfym (!!!!!!!), skidglasögon/skoterglasögon, deo&parfym (Sexygirl) :D 

Av Sandra - 28 december 2012 03:14

Fick nya hörlurar i julkapp av storebror :) hihiihhihi! :D:D 


Av Sandra - 28 december 2012 02:08

1. Tre namn jag lyssnar till: Sandra, Njemis & nånting mer..

2. Någonting jag tycker om med mig själv: Mina ögon

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: Nästan allt förutom ögonen.

4. Detta är jag rädd för: Not gonna tell ya ;)

5. Tre saker jag vill ha varje dag: Sovmorgon, ingen skola och göra vad jag vill ;)

6. Tre saker jag absolut inte kan göra: Vet inte :p

7. Detta tycker jag om att göra: Skriva och lyssna på Justin och Nomy :)

8. Detta vill jag göra just nu: Vet inte :p

9. Bästa känslan: Vet inte..

10. Värsta känslan: blablabla, not gonna tell ya!

11. Egenskap jag gärna vill att min partner har: Vara halvkänslig och kunna lita på den personen osv.

12. Är jag kär just nu?: Nej

13. Jag vill gifta mig: Nej

14. Följande saker vill jag göra innan jag dör: Bo i Örebro, Canada, LA och NY.. Träffa Nomy och Justin, meet a secretpersonneneneenee moahah ;), gå på dansskola och stylistskolasak, vara lekterapeft :)

15. Min käraste ägodel: hehe...vet inte.

16. Något jag vill ha i present: Justin konsertbiljetter, justins nya parfym!

17. Detta har jag på mig just nu: Mjukis, t-shirt och underkläder!

18. Favoritkläder: Mjukisbyxor och tjocktröjor!

19. Favorit djur: Hundar

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: Vadå tilltalar? 

21. Favoritlåt just nu: Många :):)

22. Roligaste ämne i skolan: Idrott!

23. Tråkigaste ämne i skolan: Alla ämnen :)

24. En bok jag gillar: Nowhere but up, just getting started och first step two forever! :):)

25. En film jag älskar: Vet inte :P

26. Favorit tv-program?: Gaaash, jag vet inte..många :)

27. Favoritdoft: Många :p

28. Detta äter jag gärna: Ingenting just nu!

29. Dricker helst: Sprite eller cola :)

30. Favoritgodis: Surt

31. Hit vill jag gärna åka på semester: Där Justin är ofc ;););)

32. Färg på mina ögon: Blå/Grå

33. Min längd: 1,67 tror jag..

34. Jag tror på: mycket.

35. Jag spelar: Ingenting..

36. Person jag beundrar: Justin Bieber!

37. Så här bor jag: Ingen idé att tala om, för det är en skitby!

38. Antal döda krukväxter i hemmet: Venne? 

39. Det här tänder mig: dunno

40. Det här gör mig avtänd: venne

41. Favoritfärg: Svart, vitt och lila :p

42. Favoritcitat: Har många olika ju :(.. Never give up, never say never, stay strong osvosv!

43. En hemlighet jag vet: Kan ju inte berätta en hemlighet om det är en hemlighet? 

44. Bästa present jag fått: Asså..vet inte :):)

45. Senast köpta skiva: Believe - Justin Bieber.

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: Mina ögon

47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: Typ allt förutom mina ögon då!

48. Udda förmåga/egenskap: Vet inte.!

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: Vet inte, :)

50. Vad lyssnar du på just nu?: Finally without you - Nomy

51. Vad har du gjort/ska du göra idag?: Har varit med emma idag, sett på AA och åkt bil med bror min och kollat på när bror åker skridskor och sen har jag även dansat på isen, det var askul hahah! :):):)

52. Var är dina föräldrar födda?: Mamma i vilhelmina, pappa vet jag inte :):)

53. Vad är det senaste du installerade på datorn?: Vet inte, haha! 

4. Vilken är din favoritrestaurang?: Gills subway som resturang? moahha!

55. När badade du i en pool senast?: Eh..vet inte ?

56. Har du varit med i någon skolpjäs?: När jag var liten var jag väl det, vet inte :)

57. Hur många barn vill du ha?: 2 :)

58. Vilken musikstil tycker du mest illa om?: Vet faktiskt inte.. :)

59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?: Dont care!

60. Vad har du för TV-kanaler?: Vet inte, nå skit kanaler iaf!

61. Har du åkt moped någon gång?: Haha vem har inte?

62. Har du busringt någon gång?: Men ja?

63. Har du fått felparkeringsböter?: Haha nej?

64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?: Skulle inte ens kunna tänka mig att göra det, men skulle vara jävligt coolt att övervinna sin höjdskräckssak med sånt :)

65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?: Polen eller nåt?! 

66. Har du en egen trädgård?: Hos pappa, ja!

67. Vilken är din favorit bland tecknade/animerade serier?: Gööh, vet inte haha!

68. Kan du alla orden i nationalsången?: Näe, har glömt bort hur den gick :)

69. Badkar eller duschkabin?: duschkabin sak.

70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?: Men ööh...jag vet inte :o

71. Favoritpizza?: Vesuvio, vesuvio med kebab och kebabsås på och kebabrulle :):)

72. Chips eller popcorn?: Båda :)

73. Vilken färg på läppstift använder du?: Använder inte sånt :)

74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?: Haha eh?

75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?: Nää :p

76. Apelsin- eller äppeljuice?: Båda (:

77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?: Alicia, på frasses :)

78. Favoritchoklad?: Marabou choklad med antingen utan eller med daim :)

79. När röstade du senast?: Va?

80. När åt du en hemodlad tomat sist?: Äter inte tomat :p

81. Har du vunnit en prispokal någon gång?: Nää..vet inte? 

82. Är du bra på matlagning?: Är jag väl kanske :)

83. Klarar du att tanka själv?: Haha, vet inte, jaarå :)

84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen som går på tv?: Nej..eller va?

85. Pepsi eller Coca Cola?: Coca-cola!

86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?: Nupe! 

87. Vad var det senaste du handlade?: Redbull och betalade till bensin te bilen :)

88. Har du kräkts offentligt: Nej!

89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken: Vet inte..båda!

90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Vet inte.

91. Har du ringt något betalnummer: Nej..eller va?

92. Kan man vara vän med sitt ex: Kanske, beror på.

93. Vem var det du besökte på sjukhus senast: Vet inte, minns inte.

94. Hade du mycket hår som liten bebis: Vet inte!

95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar: Haha, vet inte :p

96. Vad har du i din väska: Ingenting, använder inte väska.

97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig: sitter vid datan :]:]

98. Vad är du tacksam för idag: Att jag och min bror hittade på nånting idag :)

99. Var hittade du den här listan: www.beztabella.blogg.se 

100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät: Matilda, Emma och...vet inte:)

Av Sandra - 28 december 2012 00:55

Snart blir det nog denna hårfärg igen, fast dock inte lika mycket dipdye som den där tjejen :)

9c4fdad50024a43250dcdd33_large 

Presentation


Tjäänatjäna! Heter Sandra och jag är Belieber (a) 22/4-13 blir min första konsert till Justin Bieber, can't wait(:
Har planer på att flytta ner till Örebro när jag gått klart skolan och bli lekterapeft, bra planer right? ;)

Nämen, läs bloggen bara:)

Sök i bloggen

Ask.fm/sandrabelieb

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards