bergkvist

Inlägg publicerade under kategorin Resa

Av Sandra - 17 maj 2013 12:37

Dag 3 är alltså måndagen. Då for vi till Las Palmas :) När vi var i las palmas så for vi först till ett museum och kolla, sen fick vi gå själva typ i 3 timmar eller var det nu va. x) Jag gick med mikkis på stan och alla andra vet jag inte :) Det var också i las palmas som telefon gick sönder och jag var utan telefon typ hela resan :o

Vi låter bilderna tala för sig själva, mycket bilder denna gång :)

PÅ MIN OCH MIKKIS FAVORIT AFFÄR "Claire's" eller vare va, SÅ FANNS DET EN 1D HYLLA MEN INTE EN JB HYLLA!!

Av Sandra - 7 maj 2013 15:21

Dag 2 på spanskaresan är alltså söndagen. Minns inte riktigt när vi vaknade, det var före 10 iaf. Vi klädde på oss och typ gick direkt ut och kollade runt stället (igen), dock så gick vi utanför hotellområdet denna gång. Jag, Maja, Matilda å Ingela vare som gick för dom andra låg typ och sov eller nått :p Seeeeeeeeeeen när vi kom tillbaka så typ sola några och badade (jag var en av dom) och typ ah..sen åt vi lunch där vid 2-3 tiden på hotellet och sen gjorde vi nada typ.. asså egentligen minns jag inte riktigt va vi gjorde den dagen x) Iaf, sen for vi och åt middag nånstans.. tror jag, där vid 7-8 :p Justja, mitt på dagen for vi också och handlade frukost och så.. NOOOO, SKULLE ALDRIG SKRIVIT DET DÄR.. saknar yoghurten som saaaaaaatan nu :( den bäääästa som finns alltså, finns fan ingen godare yoghurt än den där som jag köpte typ hundra stycken av! Seriöst, köpte med mig hem typ 6 st.. hade köpt hur många som helst när jag var där också! <3<3<3 myfavoriteee<3 okej.. nejmen sen vet jag väl inte vad vi gjord riktigt! Tror vi gick och la oss där vid 11 eller nått för vi alla var väl ganska trötta sen flygresan eller nått :)

Av Sandra - 30 april 2013 22:01

Ååh, nu ska jag berätta lite kort om va vi gjorde dag för dag på spanskaresan. Dag 1 är alltså lördagen, vaknade och kände mig huuuur dålig som helst. Var faktiskt ungefär 80% säker på att jag skulle få magsjuka och stanna hemma, och jag var påväg att stanna hemma också. Men jag for ju ändå, vilket jag är glad över.

Vi samlades kvart i 10 och for där vid 10 till umeå. Stannade först vid strömpilen när vi hade kommit fram, vi åt och sånt och sen for vi till flygplatsen där vid 2 tiden. Vi fick gå in i planet där vid 16.00 och planet gick lite tidigare än vad det egentligen skulle åka, 16.25 va då vi skulle åka från flygplatsen, men vi for typ 5-10 min före tror jag :) Kom till flygplatsen i Gran Canaria där vid 10-11 spansktid på kvällen, tog huuuuur jävla lång tid som helst innan vi kom till vårat hotell "Vistaflor" , när vi var framme så gick vi till varsitt rum/lägenhet av nått slag och sen gick vi runt hotellområdet lite grann och sen gick vi tillbaka till respektive rum och typ gick och la oss :)

Av Sandra - 26 mars 2013 19:57

Yoo, bara 11 dagar kvar nu! :D:D Höhö, ska visa några bilder där vi ska bo osvosv. Och btw, den bilden där det är shack spel, DET SKA JAG SPELA BARA SÅ ATT NI VET!! Bara för att det är coolt och för att Justin har gjort det.. jajaaa.

Bilderna är miniatyr, så klicka på bilden för att förstora.

Tjäänatjäna! Heter Sandra och jag är Belieber (a) 22/4-13 blir min första konsert till Justin Bieber, can't wait(:
Har planer på att flytta ner till Örebro när jag gått klart skolan och bli lekterapeft, bra planer right? ;)

Nämen, läs bloggen bara:)