bergkvist

Alla inlägg den 24 maj 2013

Av Sandra - 24 maj 2013 15:33

Jag är fantasilös så det är därför jag har deeeeenneeeee rubriken ;) 

Sluta tidigare än kvart över 3 idag för filmsaken vi skulle se funkade inte så aah.. :) 

Ehm, gick hem.. satte mig vid datorn och sen kom mamma in efter hon sluta jobbet och typ tog fram min klänning till skolavslutningen och till bröllopet jag ska på i sommar :) Dock vart klänningen lite längre än jag förväntat mig.. men det ska nog gå bra ändå haha! x) Ja.. eh, the family ska väl ta en trip till skansholm och fara till daniel å carola och kusinerna och vi ska väl förmodligen käka middag där eller nått! :) 

Sen vet jag inte om jag följer med hem till vilhelmina eller åker till pappa! :) 


Vi får la se vad det leder till. Aja, bloggar nog mer sen :) 


THAT HAIR!!

Large

Av Sandra - 24 maj 2013 14:18

Fick ju en kommentar av "nomy" och jag vet alltså inte om det är sant eller inte.. tror det men ändå inte.

Nomy kommer från Jönköping och jag kollade just upp IPnumret från kommentaren.. and guess what?

IP NUMRET FOR GOD SAKE ÄR FRÅN JÖNKÖPING


jaaaaaaaaaaa jag vet, det kan vara nån annan som försöker luras osvosv.. men aja! Freeakar ändå ut :( hahaha x)


men jaja, ville bara blogga om det och jag har ju ändå inte skrivit på länge så jaaa!

Slutar snart spanskan och då äre tio min rast och sen äre engelska och sen HEEEEELLGGGG, då jävlar blire att sova ut och inte va så jävla trött hela tiden. Ska väl berätta mer om nånting sen.. ska se om detta blir bättre snart, jaja hähhähäh HEJDÅ! :):)::)):):):):):)

Av Sandra - 24 maj 2013 14:09

Ska blogga om något som jag tycker var väldigt coolt.. haha, alltså en kommentar som jag fick ;) Tror dock inte att han är den riktiga som kommenterat men ändå coolt höhö, tänk om det är på riktigt? :o haha, aja!


This is reeally cool! Ska dock kolla IPadressen nu och kolla vars han skickat det ifrån :)

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tjäänatjäna! Heter Sandra och jag är Belieber (a) 22/4-13 blir min första konsert till Justin Bieber, can't wait(:
Har planer på att flytta ner till Örebro när jag gått klart skolan och bli lekterapeft, bra planer right? ;)

Nämen, läs bloggen bara:)

Sök i bloggen

Ask.fm/sandrabelieb

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2013
>>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards