bergkvist

Alla inlägg den 1 maj 2013

Av Sandra - 1 maj 2013 22:39

DESSA VAR FÖRBAND ÅT JUSTIN PÅ KONSERTEN! UNDERBART BRA (a) Den blir ju bättre om man höjer musiken ;) haha :D Dessa två låtar sjöng dom, en annan låt också men jag vet inte vad den heter, typ build a girl eller vafan de va x) Först när dom på justindrewbieber.blogg.se sa att dom skulle va förband så tryckte jag på "kangaroo" låten och då jag bah " eeehh, wtf is this shit? " och nu när jag sett dom live.. man bah " DONT STEP ON MY KANGAROO " osvosv.. asså.. man vill ju bah ställa sig upp och dansa loss typ (a) okej.. ska sluta nu.. höhö, men lyssna på låtarna iaf :D

Haha, love this song.. reeeally much! riktigt bra på dansa också btw.. :) 

Av Sandra - 1 maj 2013 12:57

och btw.. den där länken som är översuddad längst upp, suddade över den för det är min novellblogg x)


OMGOMGOMG!! Kolla där jag ringat in, :D:D VI VAR DOM MEST HÖGLJUDDA PÅ BELIEVE TOUR!! HAHA :D


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tjäänatjäna! Heter Sandra och jag är Belieber (a) 22/4-13 blir min första konsert till Justin Bieber, can't wait(:
Har planer på att flytta ner till Örebro när jag gått klart skolan och bli lekterapeft, bra planer right? ;)

Nämen, läs bloggen bara:)

Sök i bloggen

Ask.fm/sandrabelieb

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2013
>>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards