bergkvist

Alla inlägg den 7 maj 2013

Av Sandra - 7 maj 2013 15:21

Dag 2 på spanskaresan är alltså söndagen. Minns inte riktigt när vi vaknade, det var före 10 iaf. Vi klädde på oss och typ gick direkt ut och kollade runt stället (igen), dock så gick vi utanför hotellområdet denna gång. Jag, Maja, Matilda å Ingela vare som gick för dom andra låg typ och sov eller nått :p Seeeeeeeeeeen när vi kom tillbaka så typ sola några och badade (jag var en av dom) och typ ah..sen åt vi lunch där vid 2-3 tiden på hotellet och sen gjorde vi nada typ.. asså egentligen minns jag inte riktigt va vi gjorde den dagen x) Iaf, sen for vi och åt middag nånstans.. tror jag, där vid 7-8 :p Justja, mitt på dagen for vi också och handlade frukost och så.. NOOOO, SKULLE ALDRIG SKRIVIT DET DÄR.. saknar yoghurten som saaaaaaatan nu :( den bäääästa som finns alltså, finns fan ingen godare yoghurt än den där som jag köpte typ hundra stycken av! Seriöst, köpte med mig hem typ 6 st.. hade köpt hur många som helst när jag var där också! <3<3<3 myfavoriteee<3 okej.. nejmen sen vet jag väl inte vad vi gjord riktigt! Tror vi gick och la oss där vid 11 eller nått för vi alla var väl ganska trötta sen flygresan eller nått :) 


               

Av Sandra - 7 maj 2013 08:26

Haha..känner ni igen texten på rubriken? You should, för det är på en tv reklam för typ..ah, nånting på K iaf.. tror jag! 

Iallafall, vaknade runt 20 i 8 och somna om till 5 i 8 och sen klev jag upp. 

Har fixa mig lite och va typ klar kvart över 8 så nu sitter jag här och gör ingenting.. Det här är varför man inte kliver upp tidigt alltså..jag brukar ju kliva upp typ halv 9 och sen va klar och gå till skolan runt 10 i, iaf nuförtiden.. 

Aja, är as trött och taggar INTE matte nationella idag, kommer inte klara det och det är jag 100% säker på. :p 


Yeayea, ska ta och göra nått annat istället.. Seeya!:)


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tjäänatjäna! Heter Sandra och jag är Belieber (a) 22/4-13 blir min första konsert till Justin Bieber, can't wait(:
Har planer på att flytta ner till Örebro när jag gått klart skolan och bli lekterapeft, bra planer right? ;)

Nämen, läs bloggen bara:)

Sök i bloggen

Ask.fm/sandrabelieb

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2013
>>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards