bergkvist

Alla inlägg den 26 maj 2013

Av Sandra - 26 maj 2013 17:16

Kom hem typ för en timme sen eller nått från ishallen.. he va ganska skönt å gå dit faktiskt, men då åkte jag bil tillbaka men jaja x)

När jag kom hem så satte jag mig vid datorn.. and im still here, lyssnar på linus svenning haha.. okej alicia.......du hade rätt, han är ju gryymmaaarssss ;);););) haha.. aja, skulle bah updateaaaa lite, ska fortsätta med mitt nu! :):)



Av Sandra - 26 maj 2013 13:35

Söndag idag.. vaknade runt 10 eller nått, inte så trött egentligen.. även fast jag kanske borde vara det för jag kom hem typ halv 3 eller nått  :) 

Igår var det ju balen, vissa klänningar var förjävla snygga å fina, okej dom flesta. Gick dit me matilda och sen när balen va slut så gick hon hem till sig och jag hem till mig. 

Gick ut där vid 7 eller nått och gick till konsum å köpte äpple, mandariner och en liten cola -   - och sen gick jag upp utanför skolan för å va ensam ett tag. Va där till typ 9 nånting.. inte vet jag och sen gick jag hem. Hann va hemma i ungefär 10 minuter eller mindre då jag gick ut igen och skulle träffa mikkis. Hann knappt gå till skolan - där jag skulle träffa henne -  innan hon å erik kom me bilen bakom mig och stanna vid mig. Va meningen att jag skulle träffa henne en snabbis, men efter fem minuter så sa dom att jag skulle hoppa in i bilen om jag ville å åka med dom! :) 

Ah, därför kom jag hem typ halv 3! 

Sen.. när jag kom hem så skärde jag upp äpple och mandariner och blanda ihop det med yoghurt (MUMMSSSSS).. och sen gick jag å la mig. 


Nu ska jag väl fixa till mig lite och gå ner till ishallen där det är fotboll på G. Typ fotbollsmatch eller nått :p Aja, vi höres väl! :)


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tjäänatjäna! Heter Sandra och jag är Belieber (a) 22/4-13 blir min första konsert till Justin Bieber, can't wait(:
Har planer på att flytta ner till Örebro när jag gått klart skolan och bli lekterapeft, bra planer right? ;)

Nämen, läs bloggen bara:)

Sök i bloggen

Ask.fm/sandrabelieb

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2013
>>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards