bergkvist

Direktlänk till inlägg 17 maj 2013

Spanskaresa GRAN CANARIA - DAG 3

Av Sandra - 17 maj 2013 12:37

Dag 3 är alltså måndagen. Då for vi till Las Palmas :) När vi var i las palmas så for vi först till ett museum och kolla, sen fick vi gå själva typ i 3 timmar eller var det nu va. x) Jag gick med mikkis på stan och alla andra vet jag inte :) Det var också i las palmas som telefon gick sönder och jag var utan telefon typ hela resan :o 



Vi låter bilderna tala för sig själva, mycket bilder denna gång :) 

                                       

PÅ MIN OCH MIKKIS FAVORIT AFFÄR "Claire's" eller vare va, SÅ FANNS DET EN 1D HYLLA MEN INTE EN JB HYLLA!!                   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra - 28 maj 2013 18:40

Som jag pratade om i förra inlägget tro jag det va, så har jag en ny blogg. :) Min blogg har hamnat på nattstad och ja.. inte tillbaks på blogg.se som jag funderat på ett tag.. hatar fortfarande blogg.se. :) Nattstad såg bättre ut och aaajajajaj! :...

Av Sandra - 27 maj 2013 19:46

Ehm.. skulle bah berätta att jag skaffat en ny blogg.. IGEN(!!!!!) och ah.. tyvärr får ni inte den än då jag fortfarande håller på med bloggen! :)  Har bestämt mig för att fortsätta med spaniendagarna i den bloggen istället, så ni får följa med dit...

Av Sandra - 26 maj 2013 17:16

Kom hem typ för en timme sen eller nått från ishallen.. he va ganska skönt å gå dit faktiskt, men då åkte jag bil tillbaka men jaja x) När jag kom hem så satte jag mig vid datorn.. and im still here, lyssnar på linus svenning haha.. okej alicia......

Av Sandra - 26 maj 2013 13:35

Söndag idag.. vaknade runt 10 eller nått, inte så trött egentligen.. även fast jag kanske borde vara det för jag kom hem typ halv 3 eller nått  :)  Igår var det ju balen, vissa klänningar var förjävla snygga å fina, okej dom flesta. Gick dit me mat...

Av Sandra - 24 maj 2013 15:33

Jag är fantasilös så det är därför jag har deeeeenneeeee rubriken ;)  Sluta tidigare än kvart över 3 idag för filmsaken vi skulle se funkade inte så aah.. :)  Ehm, gick hem.. satte mig vid datorn och sen kom mamma in efter hon sluta jobbet och ty...

Presentation


Tjäänatjäna! Heter Sandra och jag är Belieber (a) 22/4-13 blir min första konsert till Justin Bieber, can't wait(:
Har planer på att flytta ner till Örebro när jag gått klart skolan och bli lekterapeft, bra planer right? ;)

Nämen, läs bloggen bara:)

Sök i bloggen

Ask.fm/sandrabelieb

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2013
>>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards