bergkvist

Alla inlägg den 17 maj 2013

Av Sandra - 17 maj 2013 23:41

Large

Large

Av Sandra - 17 maj 2013 12:37

Dag 3 är alltså måndagen. Då for vi till Las Palmas :) När vi var i las palmas så for vi först till ett museum och kolla, sen fick vi gå själva typ i 3 timmar eller var det nu va. x) Jag gick med mikkis på stan och alla andra vet jag inte :) Det var också i las palmas som telefon gick sönder och jag var utan telefon typ hela resan :o 



Vi låter bilderna tala för sig själva, mycket bilder denna gång :) 

                                       

PÅ MIN OCH MIKKIS FAVORIT AFFÄR "Claire's" eller vare va, SÅ FANNS DET EN 1D HYLLA MEN INTE EN JB HYLLA!!                   

Av Sandra - 17 maj 2013 11:23

Ska berätta lite om dessa dagar som varit, höhö..i know, interesting huh? 

Måndag: Först var det skola och sen efter skolan så drog jag och Matilda å käka på frasses, he va gött.. va längesen jag åt där :) Äsch, aldrig mer (haha yeahright).. :) Sen drog vi hem till mig, kolla typ på PLL eller var det en film kanske? aja..vet inte, har btw fått reda på att säsong 4 på PLL inte kommer ut den 14 juni, utan DEN 11 :D:D Dock i USA men hoppas hoppas hoppas den kommer ut i sverige så snabbt som möjligt assåååå! Dör without it.. okej, skoja. 

Tisdag: Skola först och sen tror jag att jag bara var hemma haha x) minns inte riktigt tisdagen.. x)

Onsdag: Skola först och sen efter skolan så gick jag till dansrummet eftersom vi hade dansträning då. Blev as glad också då Malou kom in och efter ett tag säger hon och kollar på mig "Men gud va smal du är". Sååå snällt sagt och det var ungefär det finaste och snällaste jag hört nästan, så tack Malou :) 

Lova följde mig hem sen, vi åt och sen hann vi inte så mycket mer för hon gatt hem och sen vet jag inte vad jag gjorde mer egentligen :) 

Torsdag: Skola först och i slutet hade vi idrott..första gången på länge jag gjorde allt vad jag kunde typ haha :p okej, jag gav inte allt jag hade men aja.. x) Jobbig idrottslektion och andra laget fuska aaas mycket! Haha, sen när idrotten sluta så gick jag direkt upp till dansrummet för dansträning igen :) Vi har nu gjort klart dom två danser vi ska göra och nu håller vi på med en ny, som vi också ska dansa med några andra! :) 

Efter det så följde lova hem, vi åt middag och sen höll vi på typ smaka på olika saker.. typ kanel, vinäger, chilikrydda, tabasco osvosv.. vi prova även att stoppa två tamponger i munnen och drack vatten haha! Sen vid 8 så gick vi ner till ica, köpte popcorn till frank som han ska ha till nått och köpte även en dricka. Sen gick lova för hennes mamma hämta henne på ica och då var jag med alicia och hillevi. jag å hillevi jaga alicia för hon ville till didrik och inte va me oss :( typ efter en halvtimme-timme eller nått så kom rasmus å va me oss. Sen vid kvart över 10-halv 11 gick jag hem. 

Fredag: Today is today och today is fredag. Är hemma från skolan för jag mådde as dåligt imorse, mår dock inte lika dåligt som imorse men fortfarande lite dåligt! Hoppas inte det blir magsjuka, för nu har jag väntat på det hur länge som helst för jag har känt flera gånger i FLERA JÄVLA VECKOR att jag ska få magsjuka men nej..det kommer aldrig. Men samtidigt så hoppas jag att jag får det så det är över nångång! 

 

Bild sen i måndags :) Blå glass!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tjäänatjäna! Heter Sandra och jag är Belieber (a) 22/4-13 blir min första konsert till Justin Bieber, can't wait(:
Har planer på att flytta ner till Örebro när jag gått klart skolan och bli lekterapeft, bra planer right? ;)

Nämen, läs bloggen bara:)

Sök i bloggen

Ask.fm/sandrabelieb

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2013
>>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards