bergkvist

Alla inlägg den 6 maj 2013

Av Sandra - 6 maj 2013 21:41

Best day of my life! Kolla in i mina ögon när mamma filmar mig så ser ni hur lycklig jag är.. Ofcourse så kan ni ju kolla på hela videon. LOVE IT!   

Av Sandra - 6 maj 2013 20:21

Sökte bilder på Justin till nån bild dikt vi ska gör på svenskan.. och jag vill ju ha nånting som gör mig glad, alltså Justin. Scrollade ner när jag sökte på honom och fick se en bild som jag började gråta av, av lycka alltså. 



Liksom..fortfarande är det helt unbelievable, och när jag ser framför mig hur konserten var och när han kom ut.. blir så glad och lycklig så att jag gråter. Ingen kommer någonsin förstå hur mycket jag älskar denna människa alltså! 

Vill återuppleva upplevelsen, ingen kommer ens förstå hur lycklig jag var alltså. Nu är min största önskan att jag får träffa honom, never give up.. 

 

Alltså man liksom ser min lycka i en video jag har på telefonen, ni ska få se den.. älskar den och att efter en stund se sig själv alldeles tårögd och gråter av lycka i videon.. man SER att jag är lycklig.. det är inte ofta folk får se det! 

Laddar upp den videon en annan dag :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tjäänatjäna! Heter Sandra och jag är Belieber (a) 22/4-13 blir min första konsert till Justin Bieber, can't wait(:
Har planer på att flytta ner till Örebro när jag gått klart skolan och bli lekterapeft, bra planer right? ;)

Nämen, läs bloggen bara:)

Sök i bloggen

Ask.fm/sandrabelieb

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2013
>>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards