bergkvist

Alla inlägg den 19 maj 2013

Av Sandra - 19 maj 2013 21:52

Har as ont i magen så har bara varit inne hela kvällen och dagen.

dagen har då bestått av filmen "lillebror på tjuvjakt", "PLL" och "Hockey VM" och sen har jag väl suttit vid datorn..legat i sängen och typ halvsovit, duschat och jag var påväg att städa rummet men orkade inte haha x)

Lillebror på tjuvjakt är en film som var as längesen jag såg, den har aldrig funnits på swefilmer förut men nu idag såg jag att den fanns så typ kl 6 nu ikväll kollade jag på den.

Och jag har ju kollat på HELA PLL redan.. men bara för att jag har tråkigt och ingenting att göra, PLUS att serien är så bra så kollade jag om hela. Är snart på säsong 2 haha.. dock spolar jag fram om det blir såhär "långtråkigt" :)

Sen har jag ibland kikat på Hockey VM nu ikväll medans jag kollat på pll.. fan va tråkigt! Aja, ska nog snart gå och lägga mig, superdupertröööötteeer är jag. :)

 

Av Sandra - 19 maj 2013 16:09

slarvgjorde en ny header som ni ser :) Blev nöjd med den förutom att datumet med spanskaresan blev fel, vi kom hem den 13 april och inte den 14 haha x)

Headern blev lite stor men, jaja skitsamma! Gjorde den i paint, så JÄTTE BRA blev den ju inte direkt men aja :)


haha, hejdå!

you

Av Sandra - 19 maj 2013 01:14

i do care about you

i do want to talk to you

i do want to meet you

i do cry for you

Why cant you just see it?

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tjäänatjäna! Heter Sandra och jag är Belieber (a) 22/4-13 blir min första konsert till Justin Bieber, can't wait(:
Har planer på att flytta ner till Örebro när jag gått klart skolan och bli lekterapeft, bra planer right? ;)

Nämen, läs bloggen bara:)

Sök i bloggen

Ask.fm/sandrabelieb

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2013
>>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards