bergkvist

Alla inlägg den 4 december 2012

Av Sandra - 4 december 2012 22:01

Tjaaabbabaaaaaa.. jag har tråkigt. Men ska nog gå och lägg mig snart ;p 


Skola idag, va inte me på gympan, for till tandläkaren och Alicia följde med.

Tandläkarn typ putsade, och gjorde nå grejs, vet faktiskt inte vad hon gjorde, förutom att hon la på nå flour och grejs! Har as ont i tänderna nu och jag kan knappt tugga utan att det gör ont. :( 

Och i stortån på min vänstra fot så har jag fått typ nageltrång eller nått, va te skolsyster idag och hon typ la på nån tuss med nånting på, sen nånting annat för att det skulle hålla sig blött, och sen tejpa hon fast det för att sen he på nå bandagesak x) nu har jag typ fotbad, skolsyster sa att jag skulle göra de varenda kväll tills det hade gått över eller vare nu va. :p 


Nej, tänkte bah snabb blogga lite, ska lägga mig och plugga lite innan sovdags, tänkte egentligen se på AA..men det får nog vänta ända tills imorron :( men jaja! Ska dra nu, seeeeyaaa! 

Av Sandra - 4 december 2012 18:23

Dag 20. Din favoritaffär

 LINDEX OCH BIKBOK


Dag 21. Ditt smink

Ååh, orkar inte ta kort! Men det är Mascara, Foundation, kajal, eyeliner, puder, concealer, brunpuder osv, dock använder jag verkligen inte allt jag har. Använder bara Mascara, foundation och brunsak till kinderna, rouge eller vad det nu heter.
Dag 22. Din garderob

Asså, vadå din garderob? Tänker inte ta kort på den, den är väldigt stökig..hihi.
Dag 23. Din favoritmat

Pannkaka och Korv & Makaroner


Dag 24. Det här gillar jag


Dag 25. Det här gillar jag inte


Dag 26. Mitt favoritklädesplagg


Dag 27. Det här samlar jag på

Haha, jag samlar inte på något! Eller jo, jag samlar på gamla biljetter..

Typ..melodifestivalbiljetterna har jag fortfarande kvar, typ en circus biljett har jag, och lite mer :)
Dag 28. Det pinsammaste du har gjort

Asså..jag vet inte riktigt, försöker att inte skämmas utan att bara vara mig själv så :p
Dag 29. Den här dagen

Den här dagen har varit rätt så bra kanske, vet faktiskt inte. :p 
Dag 30. Det här året

Fattar inte... men obviously om vad jag gjort, eller nånting stort som hänt..i dunno. Men jag vet inte :)

Presentation


Tjäänatjäna! Heter Sandra och jag är Belieber (a) 22/4-13 blir min första konsert till Justin Bieber, can't wait(:
Har planer på att flytta ner till Örebro när jag gått klart skolan och bli lekterapeft, bra planer right? ;)

Nämen, läs bloggen bara:)

Sök i bloggen

Ask.fm/sandrabelieb

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards