bergkvist

Alla inlägg den 3 december 2012

Av Sandra - 3 december 2012 18:15

Skola idag ju, allt va som vanligt så he är inget å berätta precis. :) 


Kan istället berätta om helgen då, plus lots of pictures..typ max 3 st då men jajja! x) 


Fredag: Skola först, sen for jag hem minns inte vad jag gjorde ;o Eller jo, jag satt inne och kollade på Andra Avenyn, flera avsnitt där, är på typ 76 nu och när jag börja kolla efter jag kom hem i fredags, så var jag på typ 32 eller nått, ett avsnitt under Alicia iallafall, men nu är jag på 76! Im a nolifer. 


Lördag: Vaknade ungefär 9 eller nått, for på ishallen och satt i seketariatet och kolla på matchen. Mamma var speaker och jag ville typ inte sitta uppe på läktaren alldeles själv, så jag var där istället x) Ehm..efter matchen så for jag och mamma hem, hon fixa tårta osv, och sen kom mormor, morfar, hans, marlene och två kusiner och typ gratta mig då dom inte gjort det. Av hans och marlene fick jag 90 kr och en Gott & Blandat påse. Av mormor och morfar fick jag 300 kr och kakor-utan-ugn kakor, hahaha, ville ha såna, dom är aaasgoa! Jaja, sen av mamma fick jag ett par byxor (ascoola), presentkort på guldsaxen och presentkort på Black Rinse. På black rinse vet jag förmodligen redan vad jag ska köpa, haha! Ehm..ja, sen satt jag mest vid datan och kolla på Andra Avenyn (: 

 

Söndag: Vaknade nångång efter 10, såg på andra avenyn och sen typ fixa jag mig och så. For typ till folkan runt halv två eller nått och lämna nå kaksaker till försäljningen igår. Det var ju skyltsöndag, alltså första advent. Sen kom jag hem igen runt två tiden och var med matilda tills tre, då vi for till folkan igen och skulle sälja lite. Fick knappt sålt nånting typ, när jag och Mikkis satt ;p (Matilda var bara där för att jag typ tvinga henne x) och att hon hade ändå ingenting å göra så) Sen for jag och massa andra och åt på Lascité, sen gick några stycken till kansliet (jag också) och hämta bilen, sen skjutsa mamma alla till franks kompis, förutom jag då. Sen for vi hem, jag la mig och kolla på Solsidan, och när solsidan var slut så kom kent och gratta mig, var från martina också tror jag. Fick 200 kr och tre lotter, vann ingenting, men jag är inte förvånad, för jag har ju arvet med mig från mamma och hon har ju alltid otur.. 

Sen vid 11-12 tiden så somna jag, som vanligt. 


Tar lite bilder från Matildas blogg x)


Försäljning.

Jaaag! 

Byxorna jag fick av mamma :D 


Har mer bilder på min telefon som jag inte lagt in på datorn, har inte orkat hett in dom, men det händer nog snart. Ska typ göra nån nytta nu! SEEEYAAA! :)

Av Sandra - 3 december 2012 08:42

Det är ju måndag idag då.

Tyck helgen ha vare snabb, men ändå så gick lördagen värsta segt ändå. 

Bloggar iallafall mer sen av vad jag fått i helgen, och vad jag gjort och så.. jajja, ska dra mig till skolan och inte komma försent som jag alltid bruka va när jag är hos mamma, men nu klev jag upp typ 10 över 8 och jag haann, till och med sätta i hårförlängningen som var så längesen jag använde :D



Vi ska ju dissekera ett älgöga nu på kemin tror jag :( haha. Jaja, ska dra nu! Seeya :)


Presentation


Tjäänatjäna! Heter Sandra och jag är Belieber (a) 22/4-13 blir min första konsert till Justin Bieber, can't wait(:
Har planer på att flytta ner till Örebro när jag gått klart skolan och bli lekterapeft, bra planer right? ;)

Nämen, läs bloggen bara:)

Sök i bloggen

Ask.fm/sandrabelieb

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards