bergkvist

Alla inlägg den 9 december 2012

Av Sandra - 9 december 2012 21:38

Tumblr_meryb38i661rf0a4fo1_400_large

395244_140466569431631_190874008_n_largeTumblr_meqgz4qmlz1rlclixo1_500_large

Av Sandra - 9 december 2012 21:26

Jaha..tack för den Matilda! 

Men sure, hade ändå tänkt blogga så ;) inte för att jag fortfarande vet vad jag ska blogga om, då jag inte gjort ett skit idag..säg vi som, nejmen.. haha. 

Nej, asså sen sist jag bloggade så har jag hunnit suttit vid datan, dansat lite, städat rummet (dock bara plockat upp från golvet och damsugat lite..fortfarande lika stökigt typ..okej nej, det är det faktiskt inte. :)

Efter jag städat och så, så for jag te konsum och köpte dricka och munkar, bara för att jag har varit sugen på munkar i flera dagar nu! :):)


Kom hem, satt vid datan i 20 min och sen kolla jag på solsidan och sen hellenius hörna i typ en kvart, sen satt jag mig vid datorn..och sitter här än :) Juste, har gjort båda bildläxorna också..men inte skickat dom till lärarn, hoppas dom blev godkända, för det va as svårt att göra dom x) 


Nej, nu ska jag leta lite bilder och få inspiration till att skriva lite på novellsaken! :) Ha de.

Av Sandra - 9 december 2012 13:16

Precis ätit spagetti och korv, ska väl klä på mig, fixa mig lite och sen städa rummet.

Har inte pluggat nånting i helgen, eller jo..jag gjorde ena bildläxan igår men jag har inte skickat in den än för man ska typ beskriva nått och jag orkade typ inte göra det, men idag kommer det nog bli nånting gjort.

Och ikväll blir det solsidan och en tidig kväll får man väl hoppas. 


Hade typ kompisbrist igår eller vad man nu säger, ville va med nån hela dagen igår..men jag ansträngde mig inte och frågade någon, förutom Lova då. 


Jaja, ska dra nu! seeya :)

Av Sandra - 9 december 2012 00:31

Tänkte bah slänga in en låt innan jag går och fixar mat (a), är as hungrig! :):) gör alltid mat på natten, så typiskt mig..eller jag gör det inte hos pappa då, pappa å lina skulle väl bli arg eller nått, men hos mamma då är de ju alltid typ :D jaja, seeya! :)


Har liksom alltid tyckt om den här låten, jag vet inte varför..

men det var faktiskt en gammal vän som heter My som skicka den här låten till mig en gång, och jag ha börja lyssna på den låten sen dess, och det var ju as längesen! :) 




Presentation


Tjäänatjäna! Heter Sandra och jag är Belieber (a) 22/4-13 blir min första konsert till Justin Bieber, can't wait(:
Har planer på att flytta ner till Örebro när jag gått klart skolan och bli lekterapeft, bra planer right? ;)

Nämen, läs bloggen bara:)

Sök i bloggen

Ask.fm/sandrabelieb

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards