bergkvist

Alla inlägg under december 2012

Av Sandra - 22 december 2012 00:41

Vaaakkra bilden, du passa ju i rött hår eftersom det ser ut som halvrött hår! :) 

Av Sandra - 21 december 2012 23:29

Eftersom nu inte jorden gick under idag (eftersom jag lever nu) så hoppas jag att 2013 blir awesome..

Det känns verkligen så, för Justin kommer till sverige då, hans believe acoustic album kommer ut, jag ska till spanien, jag får börja övningsköra, och ja..säkert massa andra saker :):) 


Är iallafall med alicia just nu, hon ska sova över. 

Har inte gjort nått speciellt ikväll, har btw jullov nu så ;) Efter vi sluta (va kring 12 idag) så följde alicia med hem, va hemma en stund och sen gick vi ut och köpte julklappar, sen så gick vi hem, va hemma en stund och sen bestämde vi oss för att käka på frasses, gick hem och sen gick vi ut igen vid halv 9 och köpte 20 st energidrickor (-.-) och två små konstiga "chipspåsar" , sen gick vi hem och ha spela kort osv, inte gjort nått speciellt. 

Har fått paket från min biologiska pappa (visar sen) också, he va en justin bieber kalender, en justin bieber t-shirt och nån bricka man kan he fast, vet inte vad dom heter :):) Men jaja, måst gå nu så seeya! :)


Tumblr_mfbc86jymk1qku4vyo1_500_large

Av Sandra - 19 december 2012 21:59

Everything's gonna be alright   #PrayForJustin

 

Av Sandra - 18 december 2012 20:34

Idag har typ alla 9or från typ storuman, dorotea, åsele och ja, vet typ inte .. men typ varit å kolla på gymnasium. Har varit en PRASO-dag idag som det heter. 

På förmiddan var typ jag, alicia och några fler från min klass och sen 3 st andra från nån annan by var vi på hotell och resturang, men nu heter det typ Resturang och livsmedel, var där och typ fick ha på oss konstiga förkläden och fick typ hjälpa till lite å baka nånting :p 

Sen (vet inte hur mycket klockan va) så var det slut och då var det lunch.. dock åt jag ingenting, för vi skulle ändå sluta klockan 2 och jag var inge hungrig och det lät inte lockande, och dessutom var de as lång kö först när jag och alicia gick dit. 


Sen vid 12 så gick jag och alicia ner till M2:an där vård och omsorgs programmet va, vilket är OP då. först fick vi typ träna på nån konstig docka, typ ja..jag vet inte va vi gjorde, typ tryckte as mycket på bröstkorgen och typ gjorde mun mot mun metoden på den osv! Sen så fick vi typ veta massa saker om linjen osv.. men omvårdnad är nog inget för mig ändå! Ska ändå fara och kolla i storuman på luspen och kolla på barn och fritid, men jag måste tvinga med mig nån..blir nog alicia då :D Eller Lova, om hon kanske får även om hon går i 7an? :D Jajja! Får tänka över saken. 


Ikväll är det enda jag gjort kollat på AA, snart slut på säsong 2 och börjar snart på säsong 3 tror jag, några avsnitt kvar är det iallafall tills säsong 3. Men jaja, ska ta och duscha, snacka lite med en person och plugga till provet, sen ska jag lägga mig å sova för natten! Seeya :)

Av Sandra - 17 december 2012 17:11

Började lyssna på denna låt idag på matten, älskar den   

Av Sandra - 16 december 2012 22:10

Hon träffade min ömma punkt, hon kan dra åt helvete. Dö, snälla, för att alla ska känna sig trygga då.

Av Sandra - 15 december 2012 23:18










Saxnäs/Bielite, en av dom vackraste byarna - eller vad man ska säga - någonsin  

Av Sandra - 15 december 2012 23:05

Klev upp imorse runt halv 7, men vaknade egentligen kvart i 6.

Fixade mig, klädde på mig, fikade osv och sen gick jag ner till ug och frågade om det fanns platser kvar till sundsvall, vilket det fanns så jag hoppade på bussen med Alicia å Carro och nå andra från ug.

När vi kom fram så gick vi å åt på donken, det var gott då men sen till middag så var det verkligen inte gott, var hungrig men wäähgih va äckligt.. 


efter vi hade ätit på donken första gången så gick vi på affärer osv, jag köpte ju knappt nått?! :o 

Fast jo, jag köpte en snygg tröja/t-shirt sak eller nått och sen den där justin bieber julia tidningen som jag tjatat om så mycket, och dessutom en julklapp till milton, fast det är två grejer så det blir två julklappar till en person om man säger så. :) 

Orkar inte berätta så mycket, för det ända vi gjorde var att kolla runt på affärer typ, och det var typ storm ute säg vi som, det blåste som faaaaaaaan och var svinigt kallt. Fryser även nu, och nu är jag ju ändå hemma typ?! 

Jaja, kom hem typ vid 10, då gick jag te statoil och köpte redbull innan jag gick hem :)


Och juste btw, typ halva bussresan hem va typ sjuk..haha! svårväckta jävlar, eller så dryga dom eller nått.. men jaja, ska draaaa nu, ska se andra avenyn nuuuu, hihi! Hejdå :)

Presentation


Tjäänatjäna! Heter Sandra och jag är Belieber (a) 22/4-13 blir min första konsert till Justin Bieber, can't wait(:
Har planer på att flytta ner till Örebro när jag gått klart skolan och bli lekterapeft, bra planer right? ;)

Nämen, läs bloggen bara:)

Sök i bloggen

Ask.fm/sandrabelieb

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards