bergkvist

Alla inlägg den 16 november 2012

Av Sandra - 16 november 2012 16:29

Slutade kvar över 3 idag, for hem, va hemma i typ 40 minuter innan jag gick till frasses och köpte mat. 

Tog några minuter och sen när jag fått maten gick jag hem igen, åt vid datorn och sitter fortfarande här. 

Väntar på Martina då hon ska hit snart, eller.. typ om en timme eller nått, kanske mer. Hon ska klippa mig, och förhoppningsvis imorgon kanske jag ska färga håret, men det får mamma eller jag själv göra. 


Vad jag mer ska göra ikväll vet jag inte, eller jo.. kl 7 ikväll är det MTV world stage där Justin Bieber är med, sen klockan 8 är det xfactor. Och jag ska göra massa plugg också. Typ som engelska läxan som skulle va inlämnad idag, men jag hann inte göra klart så jag får la göra det ikväll då och skicka till lärarn. 

Sen vet jag faktiskt inte, antagligen sova då vi (familjen) ska fara upp till skansholm och fira morfar för han fyll ju år :) 

Sen får vi väl se om Lova ville sova hos mig eller inte, så då tar vi med henne till villis om hon nu vill sova hos mig. 


Jajaaa, nu ska jag dra mig.. vi höres väl! 

Tumblr_mdhdvfgvne1rwzyzbo1_500_large

Av Sandra - 16 november 2012 08:59

Ska dra till skolan typ nu. Vet att jag kommer försent, men jag glömde duscha igår så jag duschade imorse och blev typ klar för några minuter sen. Har inte fikat eller något..jag orkar inte och har ingen matlust, så nu kommer jag gå hungrig som ett as tills det är lunch, men det är ju "bara" tre lektioner dit x) 

Jaja, efter skolan som slutar kvart över 3 så ska jag förmodligen fara å köpa frassemat och ta hem, äta och sen fråga om Martina kan klippa mig. Om inte lova kunde sova över hos mig så blir det så, men ska hon sova över så blir det nog ändrade planer. Men hon har inte svarat så jag antar att det blir det första alternativet, men jaja! Ska dra mig nu, vi har redan börjat x) Seeya!


Btw så har det känts hela veckan som att det är fredag, och nu när det äntligen är fredag så kändes det som att det var måndag -.- alltså suuuuucka mycket.

38714588_large

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tjäänatjäna! Heter Sandra och jag är Belieber (a) 22/4-13 blir min första konsert till Justin Bieber, can't wait(:
Har planer på att flytta ner till Örebro när jag gått klart skolan och bli lekterapeft, bra planer right? ;)

Nämen, läs bloggen bara:)

Sök i bloggen

Ask.fm/sandrabelieb

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<<
November 2012 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards