bergkvist

Alla inlägg den 30 november 2012

Av Sandra - 30 november 2012 23:52

Fredag idag.. haft skola ju, som vanligt. Borttagen engelska i slutet av dagen, ville egentligen ha engelskan för att göra klart stödorden osv, kom föressten på NU att vi ska va klara med det tills nästa vecka och vi skulle göra stödorden till en grej där nu i helgen, glömde pappren i skåpet på skolan :( helveteee. 

Jaja, ingenting å göra åt! 


Kom hem efter skolan, typ sett ungefär 9 avsnitt på Andra Avenyn.

Och sen när mamma kom hem, så kläckte hon ur sig att hon va tvungen att fara ut och fixa resten av någonting till min present som jag får imorgon! VAD KAN DET VARA?? haha..hoppas det är justin bieber biljetter och typ sånt stuff ;);)haha kommer aldrig hända, men jaja :(


JEM åkte föressten ut på x factor, DET SUGER, seriöst GAAHH!!!! så förbannad för det -.-' 

går inte att göra något åt det heller, man får väl bah leva med det. 


Imorrn blire iallafall att förmodligen åka till ishallen på morgonen eller nått, har inte bestämt mig än. Sen får man väl lite presenter osv av mormor och morfar, martina osv.. AV MAMMA tillexempel ;);) kan inte vänta tyyyp :( 

haha, står nog ut, går jag och lägger mig nu så går det snabbt :D jaja.. ska dra mig nu, sooovaaa! 


Konstigt nog har jag sovit jätte dåligt dom senaste två veckorna, jag vet inte varför heller :( har varit trött varenda dag och hållt på somna hela tiden.. whats wrong with meeeee? jajja, seeya! :)

Av Sandra - 30 november 2012 22:39

LOVE THIS HAIR, men he får nog vänta ett tag innan det blir färgning ;)

Awesome_503c7b59e087c34756000034_large

Av Sandra - 30 november 2012 22:23

Dag 17. Något som får dig gråta

Saknad, om jag blir sårad osv.
Dag 18. Vad tycker du om din klass

Asså..egentligen är den helt cp..men alla känn typ alla och vi kan typ göra vad som helst tillsammans osv, tillskillnad från dom andra 9orna. Alltså, det är nog bara typ Alicia som kommer fatta vad jag menar, men jajja! :)
Dag 19. En maträtt du skulle kunna äta livet ut 

Asså..haha! Pannkaka såklart :D

Panakas_503d01cf9606ee773b0009d8_large

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tjäänatjäna! Heter Sandra och jag är Belieber (a) 22/4-13 blir min första konsert till Justin Bieber, can't wait(:
Har planer på att flytta ner till Örebro när jag gått klart skolan och bli lekterapeft, bra planer right? ;)

Nämen, läs bloggen bara:)

Sök i bloggen

Ask.fm/sandrabelieb

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<<
November 2012 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards