bergkvist

Alla inlägg den 18 november 2012

Av Sandra - 18 november 2012 19:22

Jahaja! Sitter i sängen i väntan på att Solsidan ska börja, börjar om cirka en halvtimme!

Missade förra gången, bara för att jag skulle se på röda mattan på EMA för att kanske få se Justin, men näe..då var han inte ens där, så det sög ju. Men aja!

Idag har jag gjort nada, suttit vid datorn och tittat på tv är det ända. 


Skulle egentligen vara med Matilda ikväll, men det blev inte så för jag glömde bort det x) 

Skulle ha gått och duschat egentligen före jag skulle va me Matilda, men då kom kusin och faster och hälsa på för kusin sku klippa sig, och då höll jag på hjälpa faster med en julklapp till en annan kusin :) 

Jaa, så då glömde jag bort det osv. Men nu har jag nyss duschat och som sagt så väntar jag på solsidan, måste föressten klä på mig också..haha!


Jaa, imorrn äre skola, och efter skolan så får vi la se om Matilda följ ve mig hem och baka bullar med mig! ;);) älskar bullar typ! haha. Hon kan tydligen inte bestämma sig nu...så jag får väl höra med henne imorgon eller nått! :)


Jaja, bloggar väl mer sen eller imorron! Seeya! 


uou are such a dork - you are such a dork



Av Sandra - 18 november 2012 17:26

Dad: Who broke the lamp?
Me: Blame Nolan.
Dad: What? who's Nolan?
Me: Idk, I'm Canadian.
Dad: You're not Canadian!

Me: You don't know us.
Av Sandra - 18 november 2012 15:59

Av Sandra - 18 november 2012 14:34

 

Asså.. vadå? 

 

Mina vänner är: Alicia, Lova, Mikkis, kanske Matilda, kanske Emma, Rebecka osvosv! 

 

Vet faktiskt inte riktigt vilka som är mina vänner och så!

Av Sandra - 18 november 2012 00:44

Tjatja bloggen! haha, ligger i sängen och typ sitter vid datorn. Är as hungrig..

Såg en bild på facebook som min halvsyster hade tagit, det var en bild på pyttipanna..fan va sugen jag blev på det då, så jag gick till frysen och kolla om vi hade det, oturligt nog hade vi inte det.. jag får väl bara koka spagetti eller nått! Men he är ju gödans de å! ;) Jaja, bloggar nog inget mer inatt, så vi höres imorgon :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tjäänatjäna! Heter Sandra och jag är Belieber (a) 22/4-13 blir min första konsert till Justin Bieber, can't wait(:
Har planer på att flytta ner till Örebro när jag gått klart skolan och bli lekterapeft, bra planer right? ;)

Nämen, läs bloggen bara:)

Sök i bloggen

Ask.fm/sandrabelieb

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<<
November 2012 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards