bergkvist

Direktlänk till inlägg 5 mars 2013

Babysitter

Av Sandra - 5 mars 2013 20:33

Yo, everybody som består av runt 10 st som bruka va runt 15-20.. heeeejjjjjjjjjj:):) 

nämeen, hej jag har tråkigt som vanligt. 


Igår, vad gjorde jag då? Ja..vaknade runt 11-12 tiden av att först så for mamma å jobba och sen ringde Alicia precis då typ. Sen klädd ja på mig osvosv och sen gick jag å mötte alicia vid konsum och sen for vi å käka på frasses, dock var inte det tanken för mig. Men när man sitter där mittemot alicia som sitter och äter frassemat(som förövrigt är jävligt gött) och är as hungrig så kan man inte stå emot. Dock ångrade jag mig efteråt, slösade bort 35 kr som jag hade kvar. Fick 70 kr av robin igår, va skyldig alicia 35 och sen åt jag på frasses av 35.. aja! 

Sen typ gick vi hem till mig, gjorde nada.. Mindy å Martina kom förbi för de va tanken att jag skulle va barnvakt men blev inte så eftersom de va så kort tid till Martina egentligen skulle hämta mindy osvosv. Sen va ja me Alicia å Hillevi å vi gick te ug på tjejkvällen och sen kom carro och sen när de där sluta så gick typ carro till statoil, alicia till didrik och sen jag och hillevi skulle gå hemåt (jag skulle följa henne en bit) men då hoppa helt plötsligt rasmus ut ur hans storasyrras bil och va me oss ett tag. 

Runt kvart i 10 så gick jag hem. 


Idag så vakna jag runt halv 12 eller nått av att Martina ringde och sa att dom sku komma vid 1 å lämna Mindy. Sku va barnvakt idag, så jag va barnvakt från dom kom till ungefär kvart över 8. Dock såg jag film osv lite då och då..så då va Mindy med Robin och Mamma :)

Ja..de va la roligt va? Nejmen..Mikkis sku ringa idag också, men de ha hon int gjort än. Men jaja.. orka inte skriva mer och guuuuldstjärna till dom som orkat läsa x) SEEYA! 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra - 28 maj 2013 18:40

Som jag pratade om i förra inlägget tro jag det va, så har jag en ny blogg. :) Min blogg har hamnat på nattstad och ja.. inte tillbaks på blogg.se som jag funderat på ett tag.. hatar fortfarande blogg.se. :) Nattstad såg bättre ut och aaajajajaj! :...

Av Sandra - 27 maj 2013 19:46

Ehm.. skulle bah berätta att jag skaffat en ny blogg.. IGEN(!!!!!) och ah.. tyvärr får ni inte den än då jag fortfarande håller på med bloggen! :)  Har bestämt mig för att fortsätta med spaniendagarna i den bloggen istället, så ni får följa med dit...

Av Sandra - 26 maj 2013 17:16

Kom hem typ för en timme sen eller nått från ishallen.. he va ganska skönt å gå dit faktiskt, men då åkte jag bil tillbaka men jaja x) När jag kom hem så satte jag mig vid datorn.. and im still here, lyssnar på linus svenning haha.. okej alicia......

Av Sandra - 26 maj 2013 13:35

Söndag idag.. vaknade runt 10 eller nått, inte så trött egentligen.. även fast jag kanske borde vara det för jag kom hem typ halv 3 eller nått  :)  Igår var det ju balen, vissa klänningar var förjävla snygga å fina, okej dom flesta. Gick dit me mat...

Av Sandra - 24 maj 2013 15:33

Jag är fantasilös så det är därför jag har deeeeenneeeee rubriken ;)  Sluta tidigare än kvart över 3 idag för filmsaken vi skulle se funkade inte så aah.. :)  Ehm, gick hem.. satte mig vid datorn och sen kom mamma in efter hon sluta jobbet och ty...

Presentation


Tjäänatjäna! Heter Sandra och jag är Belieber (a) 22/4-13 blir min första konsert till Justin Bieber, can't wait(:
Har planer på att flytta ner till Örebro när jag gått klart skolan och bli lekterapeft, bra planer right? ;)

Nämen, läs bloggen bara:)

Sök i bloggen

Ask.fm/sandrabelieb

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards