bergkvist

Direktlänk till inlägg 29 mars 2013

The day of today

Av Sandra - 29 mars 2013 00:53

Assåååååå.. ja. 

Dagen bestog av.. vakna kl 8 ungefär, sen 20 över 8, klev upp, satt vid datan, kolla PLL, fika och sen efter ett tag så sola jag typ 20 min. Sen gick ja å duscha, klädde på mig, satt vid datorn, mamma kom hem, jag börja städa rummet, satte upp 5 av mina hundratals (överdriver) affischer på Justin, åt middag, beslöt mig för att fortsätta städa imorrn istället för att städa klart, sen satt jag mig vid datorn, kolla runt osv och sen vid kvart över 8- halv 9 ikv så gick jag till ica å köpt cola, ostkrokar(typ) och tuggummi, när jag kom hem så tog det inte lång tid tills min broder kom hem, han var väl hemma i typ 20 min eller nått tills han förmodligen skulle dra till kittel eller nått :), och sen efter det så har jag ENDAST kollat på PLL och i varenda jävla avsnitt har jag tänkt bah "nej, det här blir sista avsnittet för ikväll" men NEJ, så blev det inte. Så jävla spännande och allt på samma gång att man inte kan sluta titta på det. Blir så arg, förbannad och GAAAH att jag inte vet var jag ska ta vägen, blir så SICK of it för att dom beter sig som dom gör nu i dom sista avsnitten jag sett nu. Är på säsong 3 avsnitt 18 just nu, omg.. nej, överväger om jag ska titta ett till eller inte.. får la se! 



BYEBYE :D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra - 28 maj 2013 18:40

Som jag pratade om i förra inlägget tro jag det va, så har jag en ny blogg. :) Min blogg har hamnat på nattstad och ja.. inte tillbaks på blogg.se som jag funderat på ett tag.. hatar fortfarande blogg.se. :) Nattstad såg bättre ut och aaajajajaj! :...

Av Sandra - 27 maj 2013 19:46

Ehm.. skulle bah berätta att jag skaffat en ny blogg.. IGEN(!!!!!) och ah.. tyvärr får ni inte den än då jag fortfarande håller på med bloggen! :)  Har bestämt mig för att fortsätta med spaniendagarna i den bloggen istället, så ni får följa med dit...

Av Sandra - 26 maj 2013 17:16

Kom hem typ för en timme sen eller nått från ishallen.. he va ganska skönt å gå dit faktiskt, men då åkte jag bil tillbaka men jaja x) När jag kom hem så satte jag mig vid datorn.. and im still here, lyssnar på linus svenning haha.. okej alicia......

Av Sandra - 26 maj 2013 13:35

Söndag idag.. vaknade runt 10 eller nått, inte så trött egentligen.. även fast jag kanske borde vara det för jag kom hem typ halv 3 eller nått  :)  Igår var det ju balen, vissa klänningar var förjävla snygga å fina, okej dom flesta. Gick dit me mat...

Av Sandra - 24 maj 2013 15:33

Jag är fantasilös så det är därför jag har deeeeenneeeee rubriken ;)  Sluta tidigare än kvart över 3 idag för filmsaken vi skulle se funkade inte så aah.. :)  Ehm, gick hem.. satte mig vid datorn och sen kom mamma in efter hon sluta jobbet och ty...

Presentation


Tjäänatjäna! Heter Sandra och jag är Belieber (a) 22/4-13 blir min första konsert till Justin Bieber, can't wait(:
Har planer på att flytta ner till Örebro när jag gått klart skolan och bli lekterapeft, bra planer right? ;)

Nämen, läs bloggen bara:)

Sök i bloggen

Ask.fm/sandrabelieb

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards