bergkvist

Alla inlägg den 10 februari 2013

Av Sandra - 10 februari 2013 15:09

Okej..bara för att jag inte har nått att blogga om så berättar jag i dagar.


Måndag: Skola och sen trooooooor jag att jag inte gjord nått speciellt.

Tisdag: Skola och sista lektionen (idrott) så stuka jag pekfingret, gjorde ont som satan men jaja..det är bätte nu iaf, :)

Onsdag: Skola och nationella prov..tror att det gick gaaaanska bra iaf..kanske, vet faktiskt inte :/

Torsdag: Byggde snöskulpturer hela dagen alla 9:or. Jag, Emma och Matilda gjorde dumbo som sagt. Fast jag gjorde ju inte så mycket med tanke på att jag bah hade en hand att jobba med. Så det var ju synd att dom två gatt göra typ allt, maja va ju sjuk så!

Fredag: Nationella prov igen..tror att det kanske gick bra ändå, vet inte där heller.. Sen på kvällen for jag å emma på WWW-UGgrejen. Från början va vi me alicia å carro en stund men sen for dom å då va vi me Rebecka och Stefannia :)

Lördag: Drog te skansholm, var där på dagen hos mormor och vid halv 6 for jag till pappa och träffa milton och va me han och sen for jag till mormor och morfar igen.

Söndag: Ja..morfar skjutsa mig till villis och då for jag till ishallen och kom precis hem :p


Imorrn äre skola igen och jag taggar inte.! HEJDÅ :D

Presentation


Tjäänatjäna! Heter Sandra och jag är Belieber (a) 22/4-13 blir min första konsert till Justin Bieber, can't wait(:
Har planer på att flytta ner till Örebro när jag gått klart skolan och bli lekterapeft, bra planer right? ;)

Nämen, läs bloggen bara:)

Sök i bloggen

Ask.fm/sandrabelieb

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards