bergkvist

Alla inlägg den 19 februari 2013

Av Sandra - 19 februari 2013 17:19

Asså, gud..lyssna på hans röst då och nu! 

Av Sandra - 19 februari 2013 17:13

förstår inte hur folk kan hata så, ni behöver inte gilla honom eller hans musik, men iaf respektera.

Av Sandra - 19 februari 2013 16:30

Asså egentligen så finns det ju aldrig något att berätta förutom att jag går skolan på dagarna? Det blir ju bara bildinlägg då som jag hittat på weheartit, eller texter som jag hittat eller texter som jag gör själv (vilket inte är jätte ofta).. men jaja.. nu blire ett inlägg ändå. Ett tråkigt inlägg, ja!


Igår vare ju måndag, gick till skolan var där nääääästan hela dagen.. innan matten så gick jag till skolsyster och hon sa att det såg ut som att jag verkligen inte mådde bra osv, vilket iof var väldigt sant.. men jag sa att jag skulle testa va kvar längre och det gjorde jag..i 40 minuter och de va ju hela matten så jag gick till expen och sjukanmälde mig för att sen gå hem. Somnade kring 4 eller nått i soffan och vaknade 5 igen, och då var jag typ så gott som ny..nejmen. Och sen igårkväll så fick jag så extremt ont i magen, vettefan varför och det var inte mensvärk eller nått, jag fick bara ont i magen och jag kunde knappt stå upp eller nått..men sen efter jag sett filmen Frozen, tagit en iprén och haft en värmande rispåse på magen så gick det över och jag gick å la mig typ :)

Imorse vakna jag typ halv 8 (väldigt ovanligt) och typ låg i sängen till 08.25 eller nått då jag klev upp efter att ha sett på tv och sånt. Ja gick till skolan runt kvart i 9 och sen vare ju lektioner som vanligt. På lunchen så for jag, matilda och alicia på ica och handla götta innan biologin där vi skulle typ få se film och sånt, typ en klassdag :) Efter filmen va slut som hette Precious så fick jag låna en dator och skriva ut två bilder till dansen imorrn som jag ska visa resten av dansgruppen. He ä två tröjor som jag typ ska visa :) Ja, nyss gick jag till skogsbacken där jag jobba i somras och typ skrev på nått och blablabla!

nu sitt jag här och gör absolut ingenting och nu känner jag att det blev ganska långt inlägg så jag ska väl ta och ge mig nu.

Seeya! :)

Tumblr_mih457kunr1s571l9o1_500_large

Presentation


Tjäänatjäna! Heter Sandra och jag är Belieber (a) 22/4-13 blir min första konsert till Justin Bieber, can't wait(:
Har planer på att flytta ner till Örebro när jag gått klart skolan och bli lekterapeft, bra planer right? ;)

Nämen, läs bloggen bara:)

Sök i bloggen

Ask.fm/sandrabelieb

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards