bergkvist

Alla inlägg den 16 februari 2013

Av Sandra - 16 februari 2013 22:59

Hej jag heter sandra, 15 år och k lär som fan. Nejmen, jag är FÖRBANNAD! Okej.. hihi(:


Nejmen, sitter i mitt lilla vardagsrum slash mammas sovrum och faktiskt är lite förbannad på en grej. Emma sitt å spela nå himla tråååk spel som är att man typ..knappar och grejar på ett ägg som ska kläckas. Haha, jag vet redan vad som händer och det är seriöst världelöst! x) Men ska inget säga för då kommer Alicia slå sönder mig ;) hah!


Igårkväll så sov alicia hos mig, va ute till typ efter 12 nångång, kom hem och sen gjord vi väl inget speciellt direkt. Somna runt 3-halv 4 och vaknade kvart över 9, JAG vakna kvart över 9 och alicia kvart i 10 :) For på ishallen typ 11 nångång, vi gick..för vi är duktiga :) och sen kolla vi på U:12s match och A-laget :) A-laget fick typ 2 mål på 3 minuter ungefär, de ä fan bra ;) man ha ju iaf nånting att va stolt över här i villis u know ;)


jaja, ska fortsätta aggra sönder här så ses vi senare! Och alicia..jag tror du vet vad jag menar :) hejdå alla glada och sura människor!

Tumblr_mdwcrpxnp21rtgkylo1_500_large

Av Sandra - 16 februari 2013 22:55

You know i like him

You know i like him more than just like him

You know i care

You know i get jealous

You know i get mad


Så, varför måste du göra sådär?

Presentation


Tjäänatjäna! Heter Sandra och jag är Belieber (a) 22/4-13 blir min första konsert till Justin Bieber, can't wait(:
Har planer på att flytta ner till Örebro när jag gått klart skolan och bli lekterapeft, bra planer right? ;)

Nämen, läs bloggen bara:)

Sök i bloggen

Ask.fm/sandrabelieb

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards