bergkvist

Alla inlägg den 4 april 2013

Av Sandra - 4 april 2013 08:54

Höhö, gick och la mig kl 9 igår, hade så fruktansvärt ont i magen. Somnade ganska tidigt där också, typ halv 10 eller nått tror jag. Vaknade imorse iaf typ 8 och sen typ tio över 8 så ringde alicia osvosv. Den människan ska ju till sthlm idag, liiiiiiiiite avis kanske, bah för jag vill dit också typ nuuuu! Fast konserten är ju ändå inte förrän om 3 veckor typ x) Meeeenmen, känns som jag väntar på jätte mycket nu. 

Som typ... att frank ska komma hem, att robin ska komma hem, att jag ska få tvär byta tlfn med martina, att jag ska få magsjuka typ NU istället för att jag ska få det typ imorrn eller natten till lördag, att jag ska få packa klart, att jag ska få åka till spanien snaaaart, till konserten..asså, nej guuud, har iallafall tänkt på en sak..Sista dagen på påsklovet så kommer jag få spendera den i spanien, höhöhöhöhö! Nejmen gud, ska försöka äta nått och sen blir det väl..ligg å vila och kolla på nån film eller nått! 

Nä, vi ses väl! 


Jag tror att det var hit Matilda ville? :)

Stranden i Amadores

Presentation


Tjäänatjäna! Heter Sandra och jag är Belieber (a) 22/4-13 blir min första konsert till Justin Bieber, can't wait(:
Har planer på att flytta ner till Örebro när jag gått klart skolan och bli lekterapeft, bra planer right? ;)

Nämen, läs bloggen bara:)

Sök i bloggen

Ask.fm/sandrabelieb

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards