bergkvist

Alla inlägg den 15 april 2013

Av Sandra - 15 april 2013 21:42

Hejsvejs! Längesen tyyp.. :) Har ju göttat mig med att vara i spanien, såå varmt och skönt. Längtade dock hem väldigt mycket, grät då jag satt vid datorn av saknad.. men det blev ju bättre! :) Längtar tillbaks dit bah för att jag är van vid värme, och inte vid kyla.. höhö! Så jävla kallt här ju :( Men aja, haft första skoldagen idag. Den var rent ut sagt SKIT! 

Var trött, det klia som satan på ryggen, jag ser ut som skit på ansiktet (näsan och typ under ögonen), 3 killar i klassen vad helt dumma i huvudet, så jävla leds på dom såå..uuuusch! Ja, MATILDA DU KANSKE FÖRSTOG DÅ JAG SKÄLLDE PÅ EN AV DOM TYP TVÅ GÅNGER... DOCK ÅT DIG! Du måste ju säga tack :/:/:/:// haha okej.. nejmen.. hela dagen har varit uschlig bara.. typ! :p 

Nationella prov imorrn.. i SO :o nej, ska plugga nu så jag iaf kan lite höhö:) Funderar på att fara till pappa imorrn, nu är det inget som stoppar mig :) Eller jo..det är det, men jaja, orkar inte så jag låter det va! 

Ehm.. tänker faktiskt berätta om spanien, men det tänker jag göra sen..typ nästa vecka eller nått! :) 


ONLY ONE FUCKING WEEK UNTIL JUSTIN BIEBER CONCERT!! KAN INTE VÄNTAAAA :D:D:DD   

 

Jag gillar mitt hår.. höhö, gjorde det i spanien :D Samtidigt som jag gjorde min henna-tattoo! :)

Bild: Hej, jag gillar min frisyr..höhöh!<3



Presentation


Tjäänatjäna! Heter Sandra och jag är Belieber (a) 22/4-13 blir min första konsert till Justin Bieber, can't wait(:
Har planer på att flytta ner till Örebro när jag gått klart skolan och bli lekterapeft, bra planer right? ;)

Nämen, läs bloggen bara:)

Sök i bloggen

Ask.fm/sandrabelieb

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards