bergkvist

Alla inlägg den 25 april 2013

Av Sandra - 25 april 2013 21:41

Ahaa, kom hem typ imorse kring halv 9 ungefär. Då vare direkt till att gå upp till hemmet, gå på toa, borsta tänderna och fixa till mig lite (efter att ha suttit i bilen hela natten) och sen dra till skolan. 

Kommer seriöst flytta ner till stockholm eller örebro, jag menar allvar. Vill faktiskt inte vara kvar här i vilhelskitmina :):) Aaaaaahh..höhö, kom på ett nytt namn för vilhelmina hihihihi..okejdå! 


Okej, alla vill nog höra om det bästa som någonsin hänt mig? Jo, jag visste väl det. Men det tar vi nån annangång, har inte riktigt fått in det i huvudet än. :) Det ända jag kan säga är att det var första gången på riktigt jävla länge som jag kände mig så sjuuuukt jävla lycklig. Man såg det verkligen på mig också, det lös liksom inom mig. :) 

Presentation


Tjäänatjäna! Heter Sandra och jag är Belieber (a) 22/4-13 blir min första konsert till Justin Bieber, can't wait(:
Har planer på att flytta ner till Örebro när jag gått klart skolan och bli lekterapeft, bra planer right? ;)

Nämen, läs bloggen bara:)

Sök i bloggen

Ask.fm/sandrabelieb

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards