bergkvist

Alla inlägg under november 2012

Av Sandra - 20 november 2012 21:15

Sitter vid datorn, as always typ, förutom då jag är hos pappa, då är jag aldrig vid datorn.

Iallafall, jag har varit ner på konsum och handlat lite nu ikväll, köpte en hårfärg också..mörkbrun, så den ska jag färga nu typ om några minuter förhoppningsvis. Sen efter jag färgat håret så ska jag plugga lite och sen ska jag väl somna till nån film eller något. 


Nejmen..hade bara lust att blogga lite, och nu har jag ju gjort det..så ah! Kommer nog inte blogga nått mer ikväll, eller jag kommer inte det, om jag inte bara slänger in en bild eller nått, vi ser väl. Men godnatt, seeya! :)

Av Sandra - 20 november 2012 18:15

Alrighty, hoppar över dag 4 då jag inte använder väska, bara när jag drar till pappa och då äre bah kläder och smink typ! 


Mitt favoritställe är Örebro. Har bara varit där en ända gång, och ja..stället var bara så fint och ja, jag vet inte riktigt. Men jag älskar örebro och det är min drömstad typ, så dit tänker jag flytta no matter what liksom :)


I really love this place   

 

Av Sandra - 20 november 2012 16:15

Som vanligt så äre ju skola på veckorna, och det är ju inge mer med det. Skulle haft redovisning idag på biologin, jag ville göra den men tydligen så var jag och alicia inte klara så nu får vi inte E på det. Jag kunde ju egentligen göra den själv också, men jag ville inte göra själv osv! (och alicia, vi kunde ju faktiskt bara ha tagit litegrann av allt vi hade ändå, för vi kunde ha försökt)

Ehm..iallafall, idrott hade vi idag också. Jag och Emma ville va i dansrummet, träna där och dansa. Men näe, inte fan fick vi det inte, så jag blev typ as arg och försökte slå ut min ilska på typ allt! -.- Blev as arg, för vi hade typ vikarie och om vi sku ha haft våran riktiga idrottslärare så skulle vi fått vara där, med säkerhet asså. 

Jaja, lektionen tog slut så då for jag hem och Emma följde med, hon har precis gått till bussen och jag sitter och väntar på att Portkod 1321 ska börja! Men medans så ska jag nog slå på Degrassi och vänta :) 

Jaja, kanske bloggar mer sen, seeya!


Tumblr_m8v4lvz62j1r6dxlpo1_500_large

Av Sandra - 19 november 2012 21:06

Skola idag, vaknade ungefär halv 9 sen så platta jag håret, fika lite, borsta tänderna och drog på skolan, kom 5 minuter sent men aja! Gjorde fysikprovet idag också, asså..jag klarade det, men skulle jag gjort det förut då det var riktiga provet, alltså att klara det då, så skulle jag fått D på provet. Men jaja, jag klara det iallafall så det är jag nöjd över :)


Matilda följde mig hem efter skolan idag också, Emma gjorde också det, fast bara till typ 10 över 4. 

Vi åt, och hela familjen fick typ skrattanfall, och jag seriöst... skrattade så jag grät, åt allt dessutom, och jag vet inte ens vad jag skrattade åt. x) Jaja, ehm.. efter maten så typ..minns jag inte vad vi gjorde riktigt, men typ vid 5 så börja jag och Matilda baka bullar iallafall, första plåten vart typ bränd, men dom blev ändå as goda! :) 


Matilda for hem typ för en stund sen, och nu sitter jag här.

Kikar runt lite på datan och kollar på Hannah Montana Forever :) 


Nej, nu ska jag dra mig och börja plugga kanske och skriva lite, hade tänkt göra tidig kväll..men tror inte det kommer gå, det brukar liksom aldrig bli som jag planerat! ALDRIG :) Men jaja, bloggar mer senare eller nått! Gör jag inte det, så säger jag godnattens :)

Av Sandra - 18 november 2012 19:22

Jahaja! Sitter i sängen i väntan på att Solsidan ska börja, börjar om cirka en halvtimme!

Missade förra gången, bara för att jag skulle se på röda mattan på EMA för att kanske få se Justin, men näe..då var han inte ens där, så det sög ju. Men aja!

Idag har jag gjort nada, suttit vid datorn och tittat på tv är det ända. 


Skulle egentligen vara med Matilda ikväll, men det blev inte så för jag glömde bort det x) 

Skulle ha gått och duschat egentligen före jag skulle va me Matilda, men då kom kusin och faster och hälsa på för kusin sku klippa sig, och då höll jag på hjälpa faster med en julklapp till en annan kusin :) 

Jaa, så då glömde jag bort det osv. Men nu har jag nyss duschat och som sagt så väntar jag på solsidan, måste föressten klä på mig också..haha!


Jaa, imorrn äre skola, och efter skolan så får vi la se om Matilda följ ve mig hem och baka bullar med mig! ;);) älskar bullar typ! haha. Hon kan tydligen inte bestämma sig nu...så jag får väl höra med henne imorgon eller nått! :)


Jaja, bloggar väl mer sen eller imorron! Seeya! 


uou are such a dork - you are such a dork



Av Sandra - 18 november 2012 17:26

Dad: Who broke the lamp?
Me: Blame Nolan.
Dad: What? who's Nolan?
Me: Idk, I'm Canadian.
Dad: You're not Canadian!

Me: You don't know us.
Av Sandra - 18 november 2012 15:59

Av Sandra - 18 november 2012 14:34

 

Asså.. vadå? 

 

Mina vänner är: Alicia, Lova, Mikkis, kanske Matilda, kanske Emma, Rebecka osvosv! 

 

Vet faktiskt inte riktigt vilka som är mina vänner och så!

Presentation


Tjäänatjäna! Heter Sandra och jag är Belieber (a) 22/4-13 blir min första konsert till Justin Bieber, can't wait(:
Har planer på att flytta ner till Örebro när jag gått klart skolan och bli lekterapeft, bra planer right? ;)

Nämen, läs bloggen bara:)

Sök i bloggen

Ask.fm/sandrabelieb

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<<
November 2012 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards