bergkvist

Alla inlägg den 1 januari 2013

Av Sandra - 1 januari 2013 01:14

Nu äre äntligen 2013, ett nytt år med nya möjligheter och förhoppningsvis mycket bättre än förra året! Men det säger man väl ändå alltid..? Jaja.. har precis kommit hem och ska väl gå och lägga mig nu.. 

I bilen påväg hem kom jag på ett nytt nyårslöfte, och nu har jag två st, men nu kom jag på en till (haha).. 


1. Träna mer osv, alltså äta rätt och sånt!

2. Leva mitt liv som jag vill och inte efter vad andra vill! (Tycker att Alicia borde veta vad jag menar där;)?)

3. Börja tänka mig för innan jag säger något som kanske kommer ut helt fel och folk blir sårade.. 


Ja, det var väl typ dom 3, om jag kommer på nått mer så fyller jag väl bara på listan ;);) haha nämen, det är dom 3 sakerna som jag kommer på nu iallafall.. (: 


Ska dra mig nu, men ha så kul inatt allihopa..dom flesta kommer väl vakna upp och vara bakis medans jag är uppe med tuppen..haha okej, skoja! Nä, men allvarligt.. NU, hejdå :)


Bilden passar ju till nummer 2 i listan med mina nyårslöften :) KIND OF IAF!

Tumblr_mfx7btrsrd1rnus2io1_500_large

Presentation


Tjäänatjäna! Heter Sandra och jag är Belieber (a) 22/4-13 blir min första konsert till Justin Bieber, can't wait(:
Har planer på att flytta ner till Örebro när jag gått klart skolan och bli lekterapeft, bra planer right? ;)

Nämen, läs bloggen bara:)

Sök i bloggen

Ask.fm/sandrabelieb

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15 16
17
18
19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards