bergkvist

Alla inlägg den 4 januari 2013

Av Sandra - 4 januari 2013 19:56

Två par coola byxor, ciaociao eller nått!

Tumblr_mfziyaw9oy1s25stfo1_400_largeTumblr_mg42ojlkkk1rnk8woo1_500_large

Av Sandra - 4 januari 2013 19:54

Tumblr_mg44r3k6ts1s02wmko1_500_large

Av Sandra - 4 januari 2013 18:31

Skola på tisdag..asså, jag längtar liiiiiite men absolut inte mycket alls.. Men jaja, längtar bara tills jag gått ut hela skolan så jag får börja jobba och utbilda mig till förskollärare och sen bli lekterapeft  

Haha, big plans for me yayyayaya! :) 


Igår var jag bah hemma på dagen, kollade på hockey på tvn i slutet av matchen och det blev as intressant och typ "spännande" då det var final det handlade om till typ junior vm eller vare nu va! Men jaja, sverige vann ju ;) 

Vid 5 så var jag med alicia, åt på frasses och sen gick vi på ica och köpte pommac och sen vänta vi på hillevi. 

Sen gick vi 3 hem till mig och spela pommacpoker (haha) och jag fick dricka typ mest.. 

Jag gav upp och sen gav hillevi upp och det sluta med att alicia vann.. men hon drack ju typ ändå knappt nånting säg vi som, jag hade typ druckit upp hela x) Jajjaa.. sen efter ett tag så sminka vi hillevi, sööötsak :) Eller det var jag som sminka henne och alicia platta hennes hår! :) 

Sen for vi på ug och typ åt popcorn och spela kort, sen fick vi gå därifrån för det var typ översovningssak på ug så ah. 


Hillevi for hem och sen gick jag och alicia på statoil och gjorde nada, sen gick hon hem till didrik och jag hem till mig och sen satt jag väl vid datan sen jag kom hem mellan halv 12 och kvart över 12 eller nått, vettefan hur mycke klockan var när jag var hemma men jaja.. från när jag kom hem till typ halv 2 då jag såg på tv till halv 3 och sen gick jag och la mig, prata i tlfn med alicia en stund och sen somna jag. 


Idag vaknade jag typ halv 1 låg i sängen en stund och sen klev jag upp, skulle göra makaroner och korv men hann inte då jag skulle följa robin å handla och sen for vi på ishallen. Och då hjälpte jag till och typ fylla på nån maskin där man kan typ köpa dricka, godis och chips och sånt. For hem vid typ 4 tiden, då gjorde jag mat som jag inte ätit på hela dagen och sen dess är jag mätt som..ah, vet inte vad, supermätt iallafall! 

Nä, ska ta och göra annat nu, seeya :)


Av Sandra - 4 januari 2013 00:06

Är det där en "kändis" eller vad? Isåfall vill jag veta vad hon heter.. hon var uuuurgullig och as fin! :D 

Tumblr_lsxratebxt1qbcxe2o1_500_large_large_large

Presentation


Tjäänatjäna! Heter Sandra och jag är Belieber (a) 22/4-13 blir min första konsert till Justin Bieber, can't wait(:
Har planer på att flytta ner till Örebro när jag gått klart skolan och bli lekterapeft, bra planer right? ;)

Nämen, läs bloggen bara:)

Sök i bloggen

Ask.fm/sandrabelieb

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15 16
17
18
19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards