bergkvist

Alla inlägg den 21 januari 2013

Av Sandra - 21 januari 2013 21:41

Shiit, asså alla kollar denna video nuu.

Av Sandra - 21 januari 2013 17:54

Namn? Sandra

Hur lång är du? 1,69

Ögonfärg? Blå säger alla, men jag tyck Blå/Grå

Spelar du något instrument? Nej, men jag har spelat piano och trummor
Dina första tankar när du vaknar? Vet inte, att jag vill sova mer typ ? x)
Vart befinner du dig just nu? Tv-rummet :)
Biter du på naglarna? Tyvärr ja..
Vad har du för färg på trosorna/kalsongerna? Vet inte :p
Har du några husdjur? Haha nä :)
Är du singel? Yees!
Vem är snyggast? Min buddy Justin Bieber ;)
Vem vet mest om dig? Tror faktiskt att Lova vet mest om mig, förutom mig själv då..
Vad vill du ha just nu? Ingenting actually
Rädd för? Typ allt (:
Din första riktiga kärlek? Nobody!
McDonalds eller Burgerking? Donken!
Sjunger du? Nej, inte inför folk, bara för mig själv :)
Vad har du för skostorlek? 39
Vill du gifta dig? Nepp, aldrig.
Kommer du överens med dina föräldrar? Njaa...
Din hårfärg? Mörkbrun typ
Vad ska du göra i morgon? Skola och typ..vet inte, juuuustja..spanskamöte på skolan :p 
Skor du hade på dig idag? Mina skor :p
Vad sover du i? Underkläder typ, ibland har jag väl t-shirt eller nått :p
Snygg färg? Svaaart, vit och lila :)
Favoritårstid? Vinter och sommar :)
Favoritmat och dryck? Pannkakor / Korv och makaroner och typ Cola/Mjölk/Sprite
Hur svarar du i telefonen hemma? Hallå?
Vad är du sugen på nu? Ingenting alls.
Hur svarar du i mobilen? Hallå?
Sov du ensam inatt? Yes
Vad gjorde du kl 08 imorse? Halvsov typ..
Vad var det senaste någon sa till dig? Mamma sa: mm
Druckit idag? Sevenup och mjölk typ
Vad är det för väder hos dig nu? Kolsvart.
Godaste glassmaken? Vet inte :p 
Drömmer du mardrömmar? Noope
Favoritklädsel? Mjuukiskläder :) 
Favorit godis? Vet inte :)
Hur många kuddar sover du med? 2, fast förut..typ 5-6 eller nått :o
Längtar du mest efter just nu? Justin Bieber konserten och spanskaresan :)
Vem har vart din räddning idag? Ingenting.
Vad luktar det nu om du sniffar lite? Vet inte, :p
Saknar du någon just nu? Yees, MILTON  :):):)
Vill du ha barn? Adoptivbarn :)
Är det någonting som är stressigt? Njae, matten kanske :p
Längtar du till din nästa födelsedag? Nej inte riktigt :p
Är du blyg? Jaa, tror det..ibland, eller före mesta :p
Vad gör du just nu?  Kolla på tv, TWITTER, bloggar och väntar på att vi ska fara å gratta min morbrors tjej :)
Tycker du att du har fin dialekt? Jadå, fast skulle vilja ha typ jockibois dialekt :):), eller ah :p
Tycker du om snö? Jaadå, :D
Vad gör du om 10 minuter? Twitter och kollar på tv :) 
Hur mår du nu? Funkar väl :)
Vad är din önskan just nu? Att dessa tre månader ska gå snabbt som faaaaaaaan :D
Har du något speciellt cetat? Du menar citat? Ja, massa :) "Never give up for what you want, if you really want it you can have it" typ :)
Vad lever du på? Myckeeet :) 
Vad gör du om 5 år? Bor i Örebro och living the life ;)
Någon/något som du alltid kommer komma ihåg? Någon: Justin Bieber;););) Något: Justin Bieber konserten  

Presentation


Tjäänatjäna! Heter Sandra och jag är Belieber (a) 22/4-13 blir min första konsert till Justin Bieber, can't wait(:
Har planer på att flytta ner till Örebro när jag gått klart skolan och bli lekterapeft, bra planer right? ;)

Nämen, läs bloggen bara:)

Sök i bloggen

Ask.fm/sandrabelieb

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15 16
17
18
19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards