bergkvist

Alla inlägg den 31 januari 2013

Av Sandra - 31 januari 2013 21:44

Va ju skola idag, som vanligt osv..

När skolan sluta 10 över 3 så gick jag tillbaks till skolan (hade idrott före) och vänta på Lova, Emilia och Adina för att vi sku gå tillsammans till dansrummet, Malou var redan där när vi kom så.. ah!

När vi kom dit så var tydligen alexandra sjuk och katrin hade utvecklingssamtal, vi ringde typ runt till alla olika lärare, okej..typ 3 st tills vi fick tag på barbro som kom å låste upp dansrummet.


Från kvart i 4 till kvart över fem var vi där, förutom att Malou for typ 5 istället för kvart över.

Nu är vi typ klar med den första dansen, förutom några steg som jag måste komma på som jag ska göra själv och sen ah.. lite till, och sen är det väl klart med det och sen börjar nästa dans! Kommer bli grymma planer om alla är med på det och typ om alla menade allvar (that thing u dont know about).


Jaja, sen efter skolan så gick jag och lova hem till mig, åt mat och spela kort en stund och sen typ gjorde vi nada!
Snackade lite secrets och stuff..haha! Ååååååhh...jaaa lovelvoeoveojflkejn! Jaja, sen typ for hon hem vid halv 9 eller va den nu va och här har jag suttit sen dess, fan va tiden gå nu när jag kolla klockan! :o


Aja, nu har jag blogga iaf, seeya! :)

Presentation


Tjäänatjäna! Heter Sandra och jag är Belieber (a) 22/4-13 blir min första konsert till Justin Bieber, can't wait(:
Har planer på att flytta ner till Örebro när jag gått klart skolan och bli lekterapeft, bra planer right? ;)

Nämen, läs bloggen bara:)

Sök i bloggen

Ask.fm/sandrabelieb

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15 16
17
18
19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards