bergkvist

Alla inlägg den 2 januari 2013

Av Sandra - 2 januari 2013 02:24

Vare sig ni vill eller inte, så kommer Justin alltid att ha en plats i mitt hjärta (haha, låter jätte töntigt) och så kommer det va.. Ingen och inget kommer kunna ändra på det. :) 


Men Nomy är fortfarande väääldigt stor för mig som ni kanske märkt också, lägger ju ut massa låtar på Nomy och lyssnar alltid på honom. ÄLSKAR Nomy, haha.. Älskar hans musik osv och allt, och fråga mig inte..för jag vettefan varför jag tog upp det här och vars jag vill komma faktiskt..men jaja! Ville väl bara blogga om nått! :) 


Så nu får ni några låtar som jag älskar med både Justin och Nomy, gamla som nya :)


Och varför jag har alla Nomy låtar först är för att jag ändå lyssnar på honom nu :):):)


Och nu Justin(: Kommer bah va gamla låtar:)  Måste nog ta och lyssna på alla hans album från första början tills nu och ah..hur kan man inte älska världens mest perfektaste person? GAAH!   

Har alltid älskat denna låt och aldrig någonsin lessnat på den! 

Av Sandra - 2 januari 2013 01:19

Får typ panik när jag hör den där bebisen skrika i bakrunden :/

Av Sandra - 2 januari 2013 00:47

 

 

 

 

 

Hur kan du göra såhär mot mig?

Du har gjort mig så besviken på dig

Jag trodde faktiskt bättre om dig, men tydligen inte..

Jag trodde inte att du kunde sjunka så jävla lågt!

Men eftersom du vägrar insé att det är jag som har rätt, så visst, vi säger väl såhär då. 

Presentation


Tjäänatjäna! Heter Sandra och jag är Belieber (a) 22/4-13 blir min första konsert till Justin Bieber, can't wait(:
Har planer på att flytta ner till Örebro när jag gått klart skolan och bli lekterapeft, bra planer right? ;)

Nämen, läs bloggen bara:)

Sök i bloggen

Ask.fm/sandrabelieb

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15 16
17
18
19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards