bergkvist

Direktlänk till inlägg 22 december 2012

Sen jag började dansa

Av Sandra - 22 december 2012 03:24

Bara för att jag inte har något att blogga om så tänkte jag att jag kunde visa alla olika dansuppvisningar jag varit med på! Alla som känner mig vet nog vem som är jag dock, men skit i det. 

Lägger alla dansuppvisningar i ordning, så när jag började dansa (vilket var ännu tidigare än det där) lägger jag upp först, alltså den videon som kommer nu. :) 


Med låt: Look at me now - Chris Brown och Missing you - Black eyed piece eller vad dom nu heter.. haha!


Man ser verkligen hur jag förbättrats från första videon till denna, och sen hur jag förbättrats ännu mer till nästa och nästa video osv! Dock har jag mycket mycket mycket kvar att lära :)

Med låt: Pose - Daddy Yankee och Say jambo - Mohombi


Och här kommer alltså en "rolig dans" som ingen skulle va beredd på alltså, och det här är på samma uppvisning på den här ovanför! :)


Med låt: Everyday i'm shuffling - LMFAO



Och här är 3 danser som vi gjorde i våras. Det är olika klipp, men första klippet är typ inledningen satt säga.. :)

Med låt: Vet faktiskt inte vad den heter då det bara är massa instrument typ x) 



Här är en annan dans på samma uppvisning, och videon under den är fortsättningen på den här videon, om nån fattar vad jag menar ens x)

Med låt: Scary monsters and nice sprites - Skrillex och Turn all the lights on -    T-pain

Dom här videosarna hör ihop :)


Och nu kommer sista videon, och det är på samma uppvisning. Men det här är också en "rolig dans" som ingen skulle vara beredd på. :) 

Med låt: Sean den förste banan (eller vad den heter) - Sean banan och Sexy and i know it - LMFAO

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra - 28 maj 2013 18:40

Som jag pratade om i förra inlägget tro jag det va, så har jag en ny blogg. :) Min blogg har hamnat på nattstad och ja.. inte tillbaks på blogg.se som jag funderat på ett tag.. hatar fortfarande blogg.se. :) Nattstad såg bättre ut och aaajajajaj! :...

Av Sandra - 27 maj 2013 19:46

Ehm.. skulle bah berätta att jag skaffat en ny blogg.. IGEN(!!!!!) och ah.. tyvärr får ni inte den än då jag fortfarande håller på med bloggen! :)  Har bestämt mig för att fortsätta med spaniendagarna i den bloggen istället, så ni får följa med dit...

Av Sandra - 26 maj 2013 17:16

Kom hem typ för en timme sen eller nått från ishallen.. he va ganska skönt å gå dit faktiskt, men då åkte jag bil tillbaka men jaja x) När jag kom hem så satte jag mig vid datorn.. and im still here, lyssnar på linus svenning haha.. okej alicia......

Av Sandra - 26 maj 2013 13:35

Söndag idag.. vaknade runt 10 eller nått, inte så trött egentligen.. även fast jag kanske borde vara det för jag kom hem typ halv 3 eller nått  :)  Igår var det ju balen, vissa klänningar var förjävla snygga å fina, okej dom flesta. Gick dit me mat...

Av Sandra - 24 maj 2013 15:33

Jag är fantasilös så det är därför jag har deeeeenneeeee rubriken ;)  Sluta tidigare än kvart över 3 idag för filmsaken vi skulle se funkade inte så aah.. :)  Ehm, gick hem.. satte mig vid datorn och sen kom mamma in efter hon sluta jobbet och ty...

Presentation


Tjäänatjäna! Heter Sandra och jag är Belieber (a) 22/4-13 blir min första konsert till Justin Bieber, can't wait(:
Har planer på att flytta ner till Örebro när jag gått klart skolan och bli lekterapeft, bra planer right? ;)

Nämen, läs bloggen bara:)

Sök i bloggen

Ask.fm/sandrabelieb

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards